English

حسین رفیعی خبرداد:

رفع تصرف از اراضی ملی قشم به ارزش ۴۷ میلیارد ریال

مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف اراضی ملی جزیره قشم به ارزش 47 میلیارد ریال طی یک سال اخیر خبر داد.

رفع تصرف از اراضی ملی قشم به ارزش 47 میلیارد ریال

 به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین رفیعی مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دوازدهمین جلسه کارگروه حفاظت از اراضی ملی که با حضور جمعی از مسئولین سازمان منطقه آزاد قشم در محل مرکز بین المللی رشد برگزار شد، به ارائه عملکرد یک ساله واحد حفاظت از اراضی ملی منطقه آزاد قشم پرداخت و بیان داشت: 78 هزار و 355 مترمربع، مساحت این اراضی بوده که با تلاش نیروهای این سازمان آزاد سازی شده است.

وی با اشاره به تعداد اکیپ های گشت واحد حفاظت از اراضی ملی منطقه آزاد قشم ادامه داد: با توجه به تعداد محدود نیروهای این واحد، تعداد 943 اکیپ از ابتدای سال 1397 تا کنون در سطح جزیره فعال بوده است.

مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: بررسی تخلفات ساختمانی، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و رفع تصرف اراضی ملی از عمده ترین وظایف این واحد پرتلاش در سازمان منطقه آزاد قشم است.

شایان ذکر است، دوازدهمین جلسه کارگروه حفاظت از اراضی ملی سازمان منطقه آزاد قشم، با حضور مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل، مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات و جمعی از مسئولین سازمان منطقه آزاد قشم امروز سه شنبه 21 اسفند ماه در محل مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه