English

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم؛

موقع خرید از همراه داشتن وجه نقد خودداری کنید

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: برای خرید حتما از کارت عابربانک استفاده کرده و از همراه داشتن وجه نقد خودداری کنید.

موقع خرید از همراه داشتن وجه نقد خودداری کنید

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سرهنگ غلامرضا کشوری در نشستی که با حضور بازاریان در فرمانداری شهرستان خاتم برگزار شد با اشاره به حضور نیروی انتظامی و استقرار نظم و امنیت در بازار، بیان داشت: پلیس اجازه  نمی دهد کسی خللی در آرامش و امنیت مردم ایجاد کند.

وی افزود: در روزهای پایانی سال بازار و محیط کسب و کار جامعه ما بیش از  هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد و باید تلاش کرد تا این امنیت و آرامش به نحو مطلوب تامین شود.

سرهنگ کشوری در ادامه بیان داشت: به همین مناسبت در روزهای پایانی سال و ایام عید گشت‌های محسوس و نامحسوس پیاده در بازار بزرگ و پاساژهای مهم شهر خاتم به کار گرفته شده‌ و با دقت تمام معابر و بازارها را تحت نظر دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم با بیان اینکه اجرای این طرح در کاهش میزان سرقت در ایام پایانی سال تاثیر بسیاری دارد گفت: اصناف و بازاریان نقش موثری در برقراری امنیت در سطح جامعه دارند و تعامل و ارتباط صاحبان اصناف با پلیس می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات احتمالی باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: خدا را شکر همکارانم با تلاش شبانه روزی در بازار توانسته اند، آرامش بازار را در روز های پایانی سال با توجه به حضور گسترده شهروندان تامین کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم افزود: همچنین از مردم می‌خواهیم برای خریدحتما از کارت عابربانک استفاده کرده و از همراه داشتن وجه نقد خودداری کنند و توصیه می‌شود حتما بعد از خرید و کشیدن کارت عابر بانک، خودشان رمز کارت را وارد کنند و هرگونه حرکت مشکوک افراد در بازار را به پلیس110 و ماموران مستقر در اماکن خرید گزارش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه