English

دبیر شورای فرهنگ عمومی کردستان:

تشکیل ۴ کارگروه فرهنگ مصرف در کردستان

دبیر شورای فرهنگ عمومی کردستان با بیان اینکه بررسی مسائل فرهنگی در دستورکار شورای فرهنگ عمومی است، گفت: در همین راستا در حوزه فرهنگ مصرف چهار کارگروه ویژه تشکیل شده است.

تشکیل 4 کارگروه فرهنگ مصرف در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، جلال قلعه شاخانی امروز (19 اسفند) در نودو ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان با گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های مساجد اظهار کرد: ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد در 18 اسفند سال 71 بنا مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای احیا کارکرهای مختلف مساجد شکل گرفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه مساجد در طول تاریخ علاوه بر کارکرد عبادی، کارکردهای مختلف زیادی داشته اند، عنوان کرد: در حال حاضر 572 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان با حمایت و نظارت ائمه جماعات فعالیت می کنند و توانسته اند منشا اثرات و خدمات ماندگاری باشند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کردستان با اشاره به تشکیل و فعالیت کمیسیون ها و کارگروه های فرهنگی این شورا بیان کرد: در همین راستا کارگروه های مختلف در حوزه ترافیک، فرهنگ مصرف، فضای مجازی و آسیب های اجتماعی فعال شده اند و جلسات آنها ذیل شورای فرهنگ عمومی استان به صورت مرتب و منظم با حضور کارشناسان و اساتید مرتبط برگزار می شود.

قلعه شاخانی، برگزاری همایش سواد رسانه ای و فضای مجازی سالم، مفید و ایمن با حضور مقامات ارشد استانی و فعالان فضای مجازی استان و همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی با تاکید بر صله رحم با حضور کارشناسان دینی، مذهبی و روانشناسی را از دیگر اقدامات دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان در یک ماه اخیر برشمرد.

وی با تاکید بر اینکه بررسی مسائل فرهنگی در دستورکار شورای فرهنگ عمومی است، گفت: در همین راستا در حوزه فرهنگ مصرف چهار کارگروه ویژه شامل کارگروه بانوان و خانواده، کارگروه فرهنگ تغذیه با حضور اساتید مرتبط، کارگروه فرهنگ اقتصاد مصرف و یک جلسه ویژه با حضور مسئولان استان در همین راستا تشکیل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه