English

پرپایی نمایشگاه فروش بهاره در بندرعباس/عرضه کالاهای اساسی تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان از گشایش نمایشگاه فروش بهاره در محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس خبر داد.

پرپایی نمایشگاه فروش بهاره در بندرعباس/عرضه کالاهای اساسی تا 20 درصد زیر قیمت بازار

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «محمد عباسی» در مراسم گشایش نمایشگاه فروش بهاره در بندرعباس با بیان اینکه این نمایشگاه در ۵۰۰ غرفه و با هدف عرضه کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم، کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار در روز‌های پایانی سال برپاشده است، گفت: در این نمایشگاه کالا‌های اساسی از جمله مواد غذایی، مواد پروتئینی، خشکبار، آجیل و پوشاک با قیمتی ۱۵ تا ۲۰ درصد کمتر از بازار عرضه می‌شود.

وی  با بیان اینکه در این نمایشگاه هر کیلوگرم گوشت گرم ۴۳ هزار تومان و گوشت منجمد ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود، ادامه داد: هر کیلوگرم مرغ منجمد نیز ده هزار و ۴۰۰ و هر کیلوگرم برنج پاکستانی نیز هشت هزار و پانصد تومان عرضه می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان در پایان افزود: این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ و عصر‌ها از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۲:۳۰ به مدت ده روز برپاست.

استاندار هرمزگان نیز در مراسم گشایش نمایشگاه فروش بهاره در بندرعباس با بیان اینکه تأمین به‌موقع اقلام مورد نیاز مردم هرمزگان در روز‌های پایانی سال به‌صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار دارد، گفت: هیچ مشکلی برای تأمین کالا‌های اساسی و عرضه آن‌ها به مردم وجود ندارد و در انبار‌های استان به‌اندازه کافی کالا‌های اساسی وجود دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی