English

کارشناس ارشد فضای مجازی و شبکه های اجتماعی؛

کسب قدرت تجزیه و تحلیل در سواد رسانه ای یک ضرورت است

کارشناس ارشد فضای مجازی و شبکه های اجتماعی؛ گفت: افزایش آگاهی خانواده ها نسبت به رسانه ها و فضای مجازی و کسب قدرت تجزیه، تحلیل و چگونگی استفاده و کاربرد درست آنها یک کار ضروری است.

کسب قدرت تجزیه و تحلیل در سواد رسانه ای یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، روح الله مومن نسب کارشناس ارشد فضای مجازی و شبکه های اجتماعی کشور در کارگاه آموزش و ارتقای سواد رسانه و فضای مجازی که با حضور 250 نفر در سالن شکیب مهریز برگزار شد، گفت: آشنایی مردم، جوانان و خانواده ها با فضای مجازی و نحوه استفاده صحیح از آن از اهداف برگزاری این کارگاه است.

وی  افزود: داشتن سواد رسانه و ارتقای آن باید توسط دستگاه های فرهنگی و آموزشی و با حضور مردم و نسل جوان به صورت منظم برگزار شود.

مومن نسب اظهار داشت: دشمنان از طریق فضای مجازی به دنبال تضعیف ارزش ها و ضربه زدن به اعتقادات هستند، بنابراین باید برای مقابله با آنها دارای سواد رسانه بود.

مدرس سواد رسانه تصریح کرد: افزایش آگاهی خانواده ها نسبت به رسانه ها و فضای مجازی و کسب قدرت تجزیه، تحلیل و چگونگی استفاده و کاربرد درست آنها یک کار ضروری است.

مومن نسب همچنین به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد و بر آمادگی برای تداوم برگزاری اینگونه کارگاه های فرهنگی و علمی در مهریز تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه