English

روز ملی خلیج فارس نماد فرهنگ استعمار ستیزی مردم هرمزگان است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان روز ملی خلیج فارس نماد فرهنگ استعمار ستیزی مردم هرمزگان دانست و گفت: مردم استان هرمزگان نقش آفرینان اصلی روز ملی خلیج فارس هستند و در این روز بزرگ باید برنامه های جشنواره به گونه ای طراحی شود که مردم بیشترین نقش را داشته باشند.

روز ملی خلیج فارس نماد فرهنگ استعمار ستیزی مردم هرمزگان است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا کمالی زرکانی در جلسه شورای برنامه ریزی نهمین جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس ضمن تاکید بر اهمیت این روز در تاریخ ایران و به ویژه هرمزگان عنوان کرد: مردم استان هرمزگان نقش آفرینان اصلی این حماسه بزرگ هستند و در این روز بزرگ باید برنامه های جشنواره به گونه ای طراحی و اجرا شود که مردم بیشترین نقش را داشته باشند.

وی در ادامه افزود : در روز ملی خلیج فارس باید تمام فضای شهر بندرعباس مملو از آثار این رویداد مهم باشد و همه گروه های فرهنگی و هنری استان می باید برنامه های متناسب با این جشن همگانی در سطح شهر بصورت خیابانی تدارک ببینند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بر کیفیت بخشی برنامه های جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس تاکید کرد و بیان داشت: جشنواره خلیج فارس نباید یک جشنواره صرفا علمی باشد بلکه باید به جنبه های مردمی آن نیز توجه ویژه کرد زیرا یک روز به یاد ماندنی برای مردم هرمزگان است و در این روز مردم باید احساس عزت کنند زیرا دهم اردیبهشت روز استقلال هرمزگان از حضور بیگانگان و استعمارگران است.

کمالی زرکانی فضاسازی رسانه ای را از مهمترین اولویت ها دانست و بیان کرد: حضور رسانه های ملی و شبکه های بین المللی برای پوشش این رویداد مهم ضروری است و تمهیدات لازم در این خصوص در نظر گرفته می شود.

گفتنی است: نهمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری خلیج فارس دهم اردیبهشت ماه با حضور مقامات کشوری و لشکری با حضور اندیشمندان، مورخان و پژوهشگران مطرح در بندرعباس برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه