English

استاندار یزد:

طرح هر شهید یک درخت در یزد اجرا می شود

استاندار یزد گفت:امروز که روز درختکاری است طرح هر شهید یک درخت اجرا می شود و به برای هر شهید یک درخت کاشت می شود این کار ارزشمند را به فال نیک می گیریم.

طرح هر شهید یک درخت در یزد اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد به اهمیت درخت و درختکاری اشاره کرد و گفت: موضوع درختکاری امروز در فرهنگ ملی و دینی ما به یکی زیباترین کارهای فرهنگی تبدیل شده است.

وی افزود: در استان یزد علارغم محدویت های منابع آبی توسعه درختکاری و فضای سبز با کاشت درختان کم آبخواه در یزد را در دستور کار داریم.

این مقام مسئول سرانه فضای سبز در استان و کشور را به ترتیب 13 و 25 متر مربع بیان و تصریح کرد: ضرورت دارد برای افزایش این سرانه برنامه های در دستور کار خود قرار دهیم.

طالبی خاطرنشان کرد: امروز که روز درختکاری است طرح هر شهید یک درخت اجرا می شود و به برای هر شهید یک درخت کاشت می شود این کار ارزشمند را به فال نیک می گیریم.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد هم با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز در یزد گفت: فضای سبز بخش مهمی از زندگی انسان امروز را به خود اختصاص داده است.

محمدرضا آخوندی افزود: به مناسبت هفته منابع طبیعی 300 هزار اصله نهال رایگان در استان توزیع می شود.

آخوندی هدف از توزیع نهال ترویج فرهنگ درختکاری و توسعه فضای سبز با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی منطقه بیان کرد و افزود: نهال های توزیع شده شامل گونه های سازگار با منطقه از جمله سرو ، کاج، اقاقیا، سنجد زینتی ، سنجد شیرین و تلخ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه