English

شهرداری ها امسال خدمات سفر بیشتری در استان یزد ارائه می دهند

معاون عمرانی استاندار یزد گفت: سهم قابل توجهی از خدمات سفر توسط شهرداری ها ارائه می شود این در حالی است که حضور جایگاه های ویژه ارائه اطلاعات خدمات این بخش در ورودی شهرهای استان در سال های گذشته کم فروغ بوده است.

شهرداری ها امسال خدمات سفر بیشتری در استان یزد ارائه می دهند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محسن صادقیان معاون عمرانی استاندار یزد روز دوشنبه در چهارمین نشست کمیته اطلاع، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد، گفت: تعدد بروشورهای اطلاع رسانی در قالبهای مختلف، مانع از اطلاع رسانی بهینه به مسافران می شود و تجمیع اطلاعات دستگاه ها در قالب یک نشریه، کاهش هزینه ها و دسترسی به اطلاعات همه بخشها در قالب یک مجموعه را باعث می شود.

وی همچنین یادآور شد: سهم قابل توجهی از خدمات سفر توسط شهرداری ها ارائه می شود این در حالی است که حضور جایگاه های ویژه ارائه اطلاعات خدمات این بخش در ورودی شهرهای استان در سال های گذشته کم فروغ بوده است.

صادقیان با تاکید بر تهیه نقشه ای واحد که در آن جایگاه های ارائه خدمات مورد نیاز مسافران نوروزی پیش بینی شده باشد، ادامه داد: پس از تهیه نقشه، نمونه تهیه شده در اختیار دستگاه های خدمات رسان قرار گیرد تا در صورتی که محل ارائه خدمات بر روی نقشه مشخص نشده، اصلاحات لازم برای چاپ نسخه نهایی انجام شود.

وی همچنین ایجاد یک سامانه برای دریافت نظرات مردم و انجام نظرسنجی در خصوص خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی را مورد تاکید قرار داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه