English

دادستان نظامی اردبیل معرفی شد

طی مراسمی فرشید ابراهیم نژاد به عنوان دادستان نظامی اردبیل معارفه و از تلاش های محسن قریشی تکریم شد.

دادستان نظامی اردبیل معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، طی مراسمی با حضور معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور و مسئولان نظامی و انتظامی استان فرشید ابراهیم نژاد به عنوان دادستان نظامی اردبیل معارفه و از تلاش های محسن قریشی تکریم شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در این مراسم اظهار داشت: امنیت یکی از نعمت های بزرگ اللهی است که بستر فعالیت های اجتماعی در آن صورت می گیرد.

احمد غلامی افزود: امنیت کنونی کشور را مدیون خون شهیدان و تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح هستیم.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ اسلام هیچ نیروی نظامی همانند نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران وجود نداشته و نیروی نظامی کشورمان به برکت ائمه اطهار(ع)  با تاسی از امامان همیشه یکپارچه و یکدل آماده جانفشانی در راه ولایت و کشور هستند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: ارتباط تنگاتنگی بین نیروهای مسلح و دستگاه قضایی وجود دارد و این دو سازمان در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه تلاش می کنند.

غلامی اظهار کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح در راستای حفظ سلامت و انضباط این نیروها تشکیل شده است و هدف آن زدودن لکه های سیاه از تن سفید نیروهای مسلح است.

وی گفت: اگر در جامعه عدالت حاکم باشد و امکانات عادلانه در بین اقشار جامعه توزیع شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد که در این راستا دستگاه قضایی توزیع عادلانه امکانات را ملاک قرار داده و سعی در انجام این رسالت خطیر به نحو احسن دارد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور افزود: قضاوت یک وظیفه سنگین و حساسی است و باید با نهایت دقت و به دور از حب و بغظ در راستای اجرای عدالت صورت بگیرد.

نوروزی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل نیز اظهار داشت: یکپارچگی و همدلی در بین نیروهای مسلح استان باعث شده اردبیل به یکی از الگوهای مدیریت در این حوزه تبدیل شود.

وی گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و ما نیز وظیفه داریم بستر مناسبی را برای ولی نعمتانمان فراهم سازیم.

سردار بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز در این مراسم افزود: مردم در 22 بهمن ماه جلوه ی ویژه ای آفریدند و مسئولان نیز باید در مقابل این حضور پرشور وظایف خود را به نحو احسنت انجام دهند.

وی افزود: ما به عنوان نیروهای مسلح باید بدانیم که کار ما فقط شغل ما نیست بلکه یک تعهد است و اگر ما این تعهد را به خوبی انجام ندهیم زمینه برای فعالیت و سوء استفاده دشمن فراهم می شود.

بابازاده با بیان اینکه یک سوم جمعیت استان اردبیل در سپاه و بسیج فعال هستند گفت: سپاه و بسیج همیشه تحت فرمان ولی فقیه بوده است و با کمترین امکانات سعی در فراهم سازی امنیت در سطح شهرها و مرزها هستیم.

وی با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی به صورت شبانه روزی امنیت استان و مرزها را تامین می کنند خواستار حمایت لازم از نیروهای مسلح شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه