English

آیت الله صدیقی در خرم آباد:

تقویت نخبگان باعث عدم خروج سرمایه و ثروت از ایران می شود

امام جمعه موقت تهران با سفر به خرم آباد، در دهمین دوره همایش سیره علوی به ایراد سخن پرداخت.

تقویت نخبگان باعث عدم خروج سرمایه و ثروت از ایران می شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در سفر به خرم‌آباد، با حضور در دهمین دوره همایش سیره علوی، گفت: باید نخبگان جامعه را آنچنان تقویت کنیم که مانع از خروج سرمایه و ثروت کشور شوند.

آیت الله صدیقی که در دانشگاه لرستان سخن می گفت، تصریح کرد: اقتصاد از دیدگاه قرآن تامین نیازهای ضروری بشر است، جهان سکولار دنیای شیطنت است زیرا که دین را از سیاست جدا می داند، لذا اقتصاد لیبرالی هدفی ندارد و زندگی سکولار مقطعی است اما زندگی در اسلام هدف دارد و هدفمند است.

امام جمعه موقت تهران، افزود: یکی از هدف‌های اقتصادی انقلاب برای این است که کارها از حالت جزیره‌ای خارج شود، لذا استعدادهای شگرفی در کشور داریم که باید شکوفا شوند.

شرکت های دانش بنیان تقویت شوند

وی ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و نوید آینده روشنی را برای ما می‌دهند، لذا لازم است تا این شرکت ها تقویت شوند تا موجبات بالفعل کردن اندیشه های بالقوه، ثروت و سرمایه را فراهم آورند.

مسوولین استان لرستان به حوزه فرهنگ توجه کنند

آیت الله کاظم صدیقی، گفت: مسئله فرهنگ از اهمیت زیادی برخوردار است، توصیه می کنم که مسوولین استان لرستان به این حوزه توجه ویژه کنند چرا که دشمن معتقد است از حوزه فرهنگ و اقتصاد می تواند به ایران اسلامی ضربه بزند. لذا برگزاری دهمین دوره همایش بین المللی سیره علوی اقدامی بزرگ و تاثیرگذار است که زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران برای دهمین سال پیاپی برگزار می شود.

گفتنی است آیت الله کاظم صدیقی، صبح امروز وارد خرم آباد شد و مورد استقبال آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد و جمعی از مسوولین استانی و شهرستانی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه