English

موج گزارش می دهد؛

تجمع اعتراضی کارکنان شهرداری بروجرد برای دومین روز/ کسی پاسخگو نیست

تجمع اعتراضی کارگران بروجرد بابت مطالبه حقوق معوق خود در حالی وارد دومین روز خود در اسفند ماه شده که کسی پاسخگوی این قشر زحمتکش نیست.

تجمع اعتراضی کارکنان شهرداری بروجرد برای دومین روز/ کسی پاسخگو نیست

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، تجمع کارگران شهرداری بروجرد وارد دومین روز متوالی در اسفند ماه 97 شد.

این در حالی است که تجمع کنندگان خواستار پرداخت حقوق معوقه 8 ماهه خود هستند.

بر اساس این گزارش، تجمع اعتراضی کارکنان و کارگران شهرداری بروجرد در حالی وارد دومین روز متوالی طی اسفند ماه 97 شده که کسی پاسخگوی مطالبات آنان نیست.

جزئیات تجمع دیروز را در اینجا بخوانید

سکوت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد تا آنجا پیش رفته که معترضین، صبح دیروز دست به اعتصاب زدند و به جای حضور در محل کار خود، مقابل ساختمان شهرداری مرکزی بروجرد تجمع کردند.

یکی از کارگران معترض به خبرنگار موج، گفت: 8 ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده ام. این یعنی من از خرداد ماه تا این لحظه دست خالی به خانه رفته ام و شرمنده زن و بچه ام هستم. آیا کسی می تواند بدون حقوق و دست مزد یک ماه دوام بیاورد ؟!. نوروز در پیش است، رفتن به مسافرت که برای ما رویا است فقط می خواهم که در ایام عید لااقل شرمنده زن و بچه نباشم.

یکی دیگر از کارگران به موج، گفت: در این چند ماه از هر کسی که فکر کنید پول قرض کرده ام. مردم خودشان گرفتار هستند و کسی حاضر نیست به دیگری کمک مالی کند. دیگر نه حرمتی پیش اقوام و دوستان دارم و نه جایگاهی نزد کسبه محل و همسایگان !.

این در حالی است که شهردار و احدی از اعضای شورای شهر بروجرد حاضر به گفت و گو با رسانه ها نیستند و برای رفع مشکل کارگران نیز اقدام موثری انجام نداده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه