English

فرماندار مهریز؛

زن نقش بزرگی در مسئولیت ها و رسالت های اجتماعی دارد

فرماندار مهریز گفت: رسالت اجتماعی زنان بسیار ارزشمند است و نقش مهمی در مسئولیت‌های تربیتی و اجتماعی خانواده ایفا می‌کند.

زن نقش بزرگی در مسئولیت ها و رسالت های اجتماعی دارد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید محمد رستگاری فرماندار مهریز در  جلسه تجلیل از بانوان فعال مهریز با تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در خصوص ارزش و جایگاه زنان در جامعه، گفت: همه زنان باید به نقش موثر خود واقف باشند زیرا جایگاه و کرامت انسانی آنها به عنوان یک زن، مادر و همچنین رسالت اجتماعی آنها بسیار ارزشمند است و نقش مهمی در مسئولیت‌های تربیتی و اجتماعی خانواده ایفا می‌کند و زنان پشتوانه خوب هر خانواده و در نهایت جامعه می‌باشند.

وی افزود: یکی از نقاط قوت مدیریت شهرستان همراهی اقشار مختلف مردم بویژه جوانان و بانوان در برنامه‌های شهرستان است و در سال‌های اخیر مباحث فرهنگی  بخصوص در حوزه بانوان در شهرستان پررنگ‌تر است و این حاصل فعالیت جمعی، همدلی، صمیمیت، پشتکار، سعه صدر و ادامه راه توسط زنان شهرستان است.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان مهریز در ادامه خواستار تداوم این همدلی شد و راه یافتن زنان  در رده‌های مدیریت را از نشانه‌های این همدلی توصیف کرد.

بانوان حاضر در این نشست خواستار برنا‌مه ریزی و توجه بیشتر به جذب بانوان خانه‌دار  به مشاغل خانگی برای حمایت مالی از خانواده، زیباسازی و تجهیز بیشتر پارک و امکانات سالن ورزشی بانوان شهرستان، تکمیل ساختمان دوم کانون پرورش فکری و کودکان شهرستان شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه