English

رئیس‌کل دادگستری هرمزگان:

مقابله با هنجارشکنان در جزیره هرمز مطالبه ای عمومی است

رئیس‌کل دادگستری هرمزگان گفت: اقدامات هنجارشکنانه ای که امنیت اخلاقی جامعه به ویژه نسل جوان را تهدید کند، با برخورد قاطع دستگاه قضایی استان هرمزگان مواجه خواهد شد.

مقابله با هنجارشکنان در جزیره هرمز مطالبه ای عمومی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین اکبری در آئین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری قشم با اشاره به اینکه دستگاه قضایی استان هرمزگان سعی دارد از تعطیلی واحدهای صنعتی و اقتصادی فعال در استان جلوگیری کند، عنوان کرد: دادگستری استان هرمزگان  رویکرد حمایتی را در دستور کار خود قرار داده است و تمامی مجموعه‌های صنعتی و تولیدی از حمایت‌های حقوقی و قضایی بهره‌مند می‌باشند.

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: تولید ملی و متکی بر ظرفیت‌های داخلی، موجب آرامش، رفاه پایدار و بهبود سطح زندگی مردم می‌شود و این رویکردی است که همواره از سوی دستگاه قضایی استان هرمزگان پیگیری می‌شود.

به تضییع‌کنندگان حقوق بیت‌المال اجازه عرض اندام نخواهیم داد

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری با اعلام این مطلب که دستگاه قضایی استان هرمزگان در راستای حمایت از تولید ملی به پرونده‌های این حوزه به سرعت رسیدگی نموده و آراء قاطعانه‌ای صادر کرده است، تصریح کرد: دادگستری استان، حمایت از حقوق مردم را وظیفه شرعی و قانونی خود می‌داند و به سوءاستفاده‌گران و تضییع‌کنندگان حقوق بیت‌المال اجازه عرض اندام نخواهد داد تا سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در فضایی امن و در بستر رقابتی سالم به فعالیت بپردازند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این مطلب که جاذبه های بی نظیر گردشگری موهبتی الهی است که استان هرمزگان را به قطب صنعت گردشگری مبدل نموده است، خاطر نشان کرد: ضرورت دارد طرح جامع گردشگری هرمزگان با توجه به مؤلفه‌های پیشگیرانه از بروز و ظهور بی اخلاقی ها، جرائم، تخلفات و آسیب‌های اجتماعی در این حوزه تدوین و اجرایی شود.

​​هرمز5

هرمزگان را برای هنجارشکنان و قانون گریزان نا امن خواهیم کرد

وی با اعلام این مطلب که برخی هنجارشکنان با سوء استفاده از فعالیت های گردشگری، اقدام به رفتارهایی غیر اخلاقی و خارج از عرف  اجتماعی نموده اند، خاطرنشان ساخت: اقدامات هنجارشکنانه ای از این دست که امنیت اخلاقی جامعه به ویژه نسل جوان را تهدید می نماید،  با برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی استان هرمزگان مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام اکبری اظهار داشت: خاک سرخ جزیره هرمز بسیار ارزشمند است، اما سرخ تر از خاک هرمز ، خون شهیدان والامقام آن است که  مسئولیت ما را در پاسداری از ارزش ها و آرمان های شهدا و برخورد با مفاسد اخلاقی و هنجارشکنی های فرهنگی دو چندان می سازد.

 رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطر نشان کرد: اجازه نمی‌دهیم که برخی افراد گردشگرنما با توهین به اعتقادات و ارزش ها و انجام رفتارهای نامناسب و غیر اخلاقی موجبات ناراحتی مردم جزیره شهیدپرور هرمز و دیگر گردشگران را فراهم آوردند و فرصت گردشگری در این جزیره و استان را به تهدید تبدیل نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با اعلام این مطلب که مقابله با هنجارشکنان فرهنگی در جزیره هرمز و دیگر مناطق استان، مطالبه ای عمومی است تأکید کرد: دستگاه قضایی با همکاری نیروی انتظامی، نیروی مقاومت بسیج و دیگر دستگاه های متولی ، هرمزگان را برای هنجارشکنان و قانون گریزان نا امن خواهد کرد.

وی همچنین در ادامه این مراسم، ضمن آرزوی موفقیت در عمل به وظایف قانونی برای مسعود رحمانی چگنی به عنوان رئیس جدید دادگستری قشم ،از مسئولین اجرایی، امنیتی و انتظامی، علماء و مردم شریف این حوزه قضایی درخواست کرد تا همچون گذشته دادگستری این شهرستان را در روند خدمت رسانی یاری نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه