English

باد، بنادر مسافری مرکزی هرمزگان را تعطیل کرد

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرشهید باهنر گفت: بنادر مسافری مرکز استان هرمزگان به دلیل وزش شدید باد و نامساعد بودن شرایط جوی برای تردد شناورهای مسافری تا اطلاع ثانوی به حالت تعطیل درآمدند.

باد، بنادر مسافری مرکزی هرمزگان را تعطیل کرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «حمیدرضا محمدحسینی» اظهار داشت: به دلیل وزش باد و مواج بودن دریا، در ساعات آینده شامگاه امشب(دوشنبه ششم اسفندماه) تردد تمامی شناورها بین بنادر مسافری شهید حقانی بندرعباس، شهید ذاکری قشم و بندرگاه هرمز به دلیل حفظ ایمنی سفرهای دریایی، ممنوع است. 

وی با بیان اینکه 40 فروند شناور با ظرفیت 4000 صندلی ترابری مسافران دریایی بین بنادر شهید حقانی بندرعباس، شهید ذاکری قشم، بندرگاه جزایر هرمز و لارک را بر عهده دارند، یادآور شد: افزایش شدت وزش باد از نخستین ساعت شامگاهی، شرایط را برای تردد شناورهای مسافری نامساعد کرده است.

گفتنی است که ترابری مسافران از بندرعباس به قشم و هرمز و برعکس تا دقایقی پیش در سطح شناورهای بزرگ(کلاس A) انجام می شد؛ آخرین شناور ورودی به بندر شهید حقانی در مسیر قشم «سلخ» با 189 نفر مسافر و در مسیر هرمز «میثم میعاد» با 44 نفر مسافر بوده است.

اداره ی بنادر و دریانوردی در اطلاعیه ای از مسافرین و شهروندان خواسته که تا زمان بازگشایی بندر شهید حقانی، از مبادی غیر مجاز و با شناورهای غیر استاندارد تردد نداشته باشند و در صورت ضرورت می توانند از مسیر بندر پل و لافت -در ۷۰ کیلومتری غرب بندرعباس- تردد نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه