English

معاون امور گمرکی گمرک شهید رجایی بندرعباس:

۸۱۵ کانتینر گوشت قرمز در گمرک شهید رجایی در صف ترخیص/علت مراجعه نکردن صاحبان کالا‌ها مشخص نیست

معاون امور گمرکی گمرک شهید رجایی بندرعباس: ۸۱۵ کانتینر حامل گوشت قرمز وارداتی در انبار‌های گمرک شهید رجایی ترخیص نشده اند. علت مراجعه نکردن صاحبان این کالا‌ها مشخص نیست و ممکن است صاحبان کالا برای ترخیص کانتینر‌ها با مشکل ارزی، بانکی و اسنادی از کشور مبدا مواجه شده اند.

815 کانتینر گوشت قرمز در گمرک شهید رجایی در صف ترخیص/علت مراجعه نکردن صاحبان کالا‌ها مشخص نیست

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حبیب اله جناغ افزود: مهلت قانونی ۱۳۲ دستگاه کانتینر در گمرک شهید رجایی بندرعباس به پایان رسیده و اظهارنامه آن به عنوان کالای متروکه به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ارسال شده است.

وی گفت: مهلت قانونی ۱۱۱ کانتینر دیگر رو به پایان است سازمان بنادرو دریانوردی به عنوان مرجع تحویل گیرنده کالا به صاحبان آنان اخطار فرستاده است.

معاون امور گمرکی گمرک شهید رجایی بندرعباس گفت: ۴۶۶ دستگاه کانتینر گوشت دیگر بدلیل اینکه پایان دی و بهمن امسال وارد این بندر شده است هنوز مهلت قانونی برای نگهداری را دارند.

حبیب اله جناغ افزود: برابر ماده ۲۴ قانون امور گمرکی اگر صاحب کالا در مهلت مقرر برای ترخیص کالای خود مراجعه نکند کالا متروکه شناخته شده و در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برای عرضه در بازار قرار می‌گیرد.

وی گفت: علت مراجعه نکردن صاحبان این کالا‌ها مشخص نیست و ممکن است صاحبان کالا برای ترخیص کانتینر‌ها با مشکل ارزی، بانکی و اسنادی از کشور مبدا مواجه شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه