English

جزئیات کشف محموله آهو از زبان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان:

۵ آهو زنده و یک لاشه آهو از متخلفان کشف شده است/ حیوانات به پارک پردیسان منتقل شدند

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در گفت و گو با موج، جزئیات کشف 5 آهو زنده و یک لاشه آهو را شرح داد.

5 آهو زنده و یک لاشه آهو از متخلفان کشف شده است/ حیوانات به پارک پردیسان منتقل شدند

مهرداد فتحی بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج در لرستان و در واکنش به انتشار خبری در فضای رسانه ای استان، گفت: پس از آنکه همکاران ما در یگان حفاظت محیط زیست لرستان متوجه انتقال یک محموله قاچاق حیوانات نادر از جنوب کشور به سمت استان های مرکزی شدند، بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی پلیس راه لرستان، اقدامات تامینی لازم انجام شد.

5 آهو زنده و یک لاشه آهو از متخلفین کشف و ضبط شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، ادامه داد: حین نزدیک شدن محموله حیوانات نادر به پلیس راه کمالوند خرم آباد، بلافاصله خودرو متوقف می شود که پس از بازرسی، 5 آهو زنده و یک لاشه آهو از متخلفین کشف و ضبط می شود.

محموله، بدون مجوز در حال انتقال بود

وی، افزود: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان مشخص شد که محموله بدون اخذ مجوزات لازم، از یک مرکز پرورش گونه های جانوری در جنوب کشور بارگیری شده است.

انتقال محموله‌های حیات وحش، نیازمند صدور مجوز خاص است

فتحی بیرانوند، تصریح کرد: نقل و انتقال حیات وحش از مراکز پرورش بدون اخذ مجوزات لازم از ادارات حفاظت محیط زیست جرم است و با متخلفین برخورد قانونی صورت می گیرد لذا، در انتقال این محموله نیز تخلف صورت گرفته و پرونده هم اکنون به مراجع قضایی ارسال شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، تاکید کرد: علت تلف شدن یکی از آهوها در دست بررسی است تا مشخص شود که آیا این حیوان از مبدا تلف شده یا در حین انتقال، لذا اداره کل حفاظت محیط زیست تا حصول نتیجه مطلوب از پیگیری موضوع عقب نشینی نخواهد کرد.

کشف آهو در لرستان

آهوان به پارک پردیسان تهران تحویل داده شدند

وی، گفت: هم اکنون حیوانات مکشوفه با رعایت اصول و مقررات، به پارک پردیسان تهران منتقل شده اند و هر 5 آهو در سلامت کامل هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه