English

مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان مطرح نمود:

تجهیز اماکن ورزشی کردستان به فیبرنوری امکان پوشش زنده مسابقات را تسریع می بخشد

مدیرکل صدا وسیمای مرکز کردستان امروز در مراسم اهدای کمربند قهرمان مسابقات قویترین مردان کرد ایران گفت: اگر اماکن ورزشی کردستان به فیبرنوری مجهز شوند ، پوشش تصویری مسابقات سریعتر وبهتر انجام می شود.

تجهیز اماکن ورزشی کردستان به فیبرنوری امکان پوشش زنده مسابقات را تسریع می بخشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، ابوالقاسم امان اللهی امروز در مراسم اهدای کمربند قهرمان مسابقات قویترین مردان کرد ایران(به هیز ترین پیاوانی کورده واری) با اشاره به اینکه اگر بخواهیم جامعه ای پویا وسالم داشته باشیم بایستی ورزش را رواج دهیم افزود: متاسفانه در کردستان علیرغم وجود استعدادهای ناب ورزشی در اکثر رشته ها ولی حوزه مالی ورزش به دلیل نبود اسپانسر مظلوم واقع شده است.

وی افزود: صداو سیما هم بعنوان رسانه ملی وظیفه خود می داند در ترویج ورزش ومنش پهلوانی ومعرفی الگوهای ورزشی مورد قبول جامعه اهتمام ورزد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان در ادامه اظهار داشت: بنده از بخش خصوصی درخواست می نمایم تا آنجایی که مقدور است برای کمک به ورزش پای کار بیایند وصداوسیما هم تاسرحد امکان درکنار آنها در جهت پخش مسابقات ورزشی تلاش می نماید.

امان اللهی یکی از دلایل عدم پخش زنده تعدادی از مسابقات ورزشی کردستان را به صورت زنده ومستقیم ،مجهز نبودن اماکن ورزشی استان به فیبرنوری عنوان کرد وافزود: بنده از آقای استاندار درخواست می نمایم با ورود به این قضیه از زحمتکشان حوزه زیر ساخت ومخابرات در کردستان بخواهند که اماکن ورزشی اصلی در استان را به فیبر نوری مجهز نمایند.

وی عدم پخش زنده مسابقات والیبال در شهر مریوان در هفته گذشته را همزمانی این مسابقات با اجلاسیه شهدای کارمند کردستان در شهر سنندج عنوان نمود وگفت: اگر در مریوان سالن مسابقات مجهز به فیبرنوری بود قطعا امکان پوشش این مسابقات با توجه فاصله زمانی اندک مابین این دو رویداد، مقدور میگردید.

کمربند قویترین مردان

مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای والی فلاحی قهرمان این مسابقات ، باحضور مدیرکل ورزش وجوانان کردستان ورئیس هیات بدنسازی وپرورش اندام کردستان، کمربند قهرمانی را به این ورزشکار اهدا نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه