English

سرپرست پلیس آگاهی مازندران خبر داد:

کشف ۳۸۵ میلیون ریالی دارو و مواد غذایی غیر مجاز

سرپرست پلیس آگاهی مازندران، از کشف انواع دارو و مواد غذایی غیر مجاز قاچاق به ارزش ۳۸۵ میلیون ریال در شهرستان بهشهر خبر داد.

کشف ۳۸۵ میلیون ریالی دارو و مواد غذایی غیر مجاز

به گزارش خبرگزاری موج مازندران و به نقل از اطلاع رسانی پلیس مازندران سرهنگ سیدجعفر ساداتی اظهار داشت: در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین کنترل کالاهای سلامت محور، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی موفق به شناسایی یکی از عاملان عرضه انواع مواد غذایی و داروهای غیر مجاز در شهرستان بهشهر شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر و با حضور نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مربوطه، در بازرسی از محل فعالیت وی انواع مختلف نوشیدنی ، دارو و مواد غذایی غیر مجاز کشف شد.

سرهنگ ساداتی گفت: پلیس به عنوان یکی از اصلی ترین متولیان امر مقابله با قاچاق کالا نقش مهمی در تحقق اهداف اقتصادی کشور دارد.

وی در خاتمه با اشاره به ضرورت استفاده از کالاهای داخلی به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی از مردم خواست: ضمن خودداری از مصرف کالاهای خارجی که به صورت غیر مجاز و قاچاق وارد کشور شده و از نظر بهداشتی نیز فاقد کیفیت هستند، در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق مراتب را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه