English

فرمانده سپاه هرمزگان:

بخشی از حقوق پاسداران و بسیجیان هرمزگان برای رفع موانع ازدواج و اشتغال جوانان اختصاص می یابد

فرمانده سپاه هرمزگان گفت: بنای خیر پاسداران سپاه و بسیجیان در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در قالب راه اندازی صندوق حمایت از اشتغال و ازدواج و تامین معیشت محرومین با نام مبارک آن حضرت رقم می خورد.

بخشی از حقوق پاسداران و بسیجیان هرمزگان برای رفع موانع ازدواج و  اشتغال جوانان اختصاص می یابد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجادعلیه السلام استان در جمع صمیمی پاسداران صبح امروز شنبه سوم اسفندماه 97 عنوان کرد: بنای خیری داریم که دوست داریم همچون همیشه پاسداران پیشران آن باشند ما پاسداران و بسیجیان سلحشور، در آستانه میلاد سراسر نور حضرت فاطمه زهرا (س) هستیم جهت رفع مشکلات ازدواج و اشتغال جوانان و معیشت محرومین بخشی ازحقوق ماهیانه خود را به این امر اختصاص می دهیم.

سالاری افزود: بنای خیر پاسداران سپاه و بسیجیان در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در قالب راه اندازی صندوق حمایت از اشتغال و ازدواج و تامین معیشت محرومین هرمزگان به نام مبارک آن حضرت رقم می خورد.

فرمانده سپاه هرمزگان تشریح نمود: استفاده از ظرفیت دریای بیکران بسیج و سپاه جهت واگذاری بخشی ازحقوق ماهیانه را جدای از پاسداران تا سقف کلیه اقشار توسعه خواهیم داد و طی نشست هایی که با برخی اقشار بسیج نیز داشتیم، امیدواریم کار عملیاتی شود.

فرمانده ارشد سپاه امام سجادعلیه السلام افزود: امیدواریم با نیت خیر و خدا پسندانه ای که شما پاسداران دارید و ساز و برگ هایی که تدارک دیده شده هرچه سریعتر مقدمات اولیه کار، عملیاتی شود.

سالاری در پایان ضمن تشکر از پاسداران بابت حسن همکاری و پیشتازی در این اقدام خیرخواهانه بعمل آوردند تاکید کرد: ما سپاس گذار شما پاسداران هستیم اما صندوق حمایتی نیازمندی هایی دارد که نیاز است شما پاسداران دراین مرحله نیز کمک کننده بنای خیر باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی