English

عضو شورای شهر رشت:

وزارت کشور شرایط انتخاب را برای جوان بودن شهردار سخت کرده است

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر وحدت اعضای شورا و برخورد عقلانی در مورد انتخاب شهردار رشت گفت: وزارت کشور شرایط انتخاب را برای جوان بودن شهردار سخت کرده است.

وزارت کشور شرایط انتخاب را برای جوان بودن شهردار سخت کرده است

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، بهراد ذاکری، عضو شورای اسلامی شهر رشت در هفتاد و نهمین جلسه شورا که به صورت غیر رسمی برگزار شد، با عذرخواهی از اصحاب رسانه به واسطه طولانی شدن زمان شروع جلسه اظهار داشت: اگرچه پاکدستی مساله مهمی در مدیریت است اما تخصص نیز لازمه کار است.

کسی که تعهد دارد، پستی که در تخصصش نیست، نمی پذیرد

نایب رییس کمیسیون بهداشت به سخنی از شهید چمران اشاره کرد و گفت: کسی که تعهد دارد، پستی که در تخصصش نیست، نمی پذیرد.

وی ادامه داد: دیشب کمپینی تشکیل شده که شهردار رشت باید جوان، بومی و متخصص باشد و بنده نیز بسیار تمایل به این موضوع دارم اما آیین نامه جدید وزارت کشور شرایط انتخاب را برای جوان بودن سخت کرده است.
این عضو شورای رشت ادامه داد: بنده معتقدم می توانیم از شهردار آینده رشت بخواهیم این جوان بومی را در کنار خود برای انجام امور داشته باشد و برای شهرداری آینده پرورش دهد.
 
بهراد ذاکری تاکید کرد: شورا بیش از هر زمان چیز دیگری نیاز به اتحاد دارد و اگر در مباحث با عقلانیت ورود کنیم تا حدودی این مشکلات حل می شود. در مقطع فعلی بیش از هر چیز به وحدت نیاز داریم و اگر عقلانی برخورد کنیم از مقاصد شخصی می توانیم بگذریم.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه