English

کرمانشاه فقر تماشاچی دارد/ برای صعود به لیگ برتر بسکتبال نیاز به حمایت همه‌جانبه داریم

مدیرعامل باشگاه ابزارسازان درمانگر کرمانشاه گفت: انتظار می‌رود مسئولان، رسانه‌ها و حتی هواداران بیش از هرزمان دیگری تیم ابزارسازان را حمایت و شرایط صعود این تیم به لیگ برتر را فراهم کنند.

کرمانشاه فقر تماشاچی دارد/ برای صعود به لیگ برتر بسکتبال نیاز به حمایت همه‌جانبه داریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، علیرضا سالکی بابیان این مطلب که دوستداران بسکتبال باید برای حمایت به ورزشگاه‌ها بیایند، ابراز داشت: اکنون زمان حمایت از نماینده بسکتبال کرمانشاه است و بسکتبال کرمانشاه در آستانه یک موفقیت کم‌نظیر قرار دارد و صعود به لیگ برتر می‌تواند نگاه‌ها را بیش‌ازپیش به سمت ورزش کرمانشاه معطوف کند.

مدیرعامل باشگاه ابزارسازان درمانگر کرمانشاه اظهار داشت: برای اینکه بسکتبال کرمانشاه بتواند در جایگاه واقعی خود قرار گیرد، تیم بسکتبال ابزارسازان درمانگر کرمانشاه، حمایت همه‌جانبه رسانه‌های خبری را می‌طلبد.

وی شرکت ابزارسازان درمانگر را اولین شرکت دانش‌بنیان کرمانشاه معرفی کرد و افزود: این شرکت بیش از ۱۲ سال در عرصه تولید و تحقیق سابقه دارد و این افتخار را دارد که خادم مردم و بسکتبال کرمانشاه باشد.

سالکی برد در مقابل تیم اکسون را بسیار رضایت‌بخش دانست و بازی مقابل تیم کاله را برای ابزارسازان درمانگر بسیار مهم تلقی کرد و خاطرنشان ساخت: به لطف خدا ازلحاظ وضعیت مالی باشگاه وضعیت خوبی دارد و در جایگاه خوبی قرار دارد و به بازیکنان تیم قول داده‌ایم، تا پایان سال بودجه سوپر لیگ سال آینده را ببندیم.

مدیرعامل باشگاه بسکتبال ابزارسازان درمانگر کرمانشاه اعلام داشت: برای صعود به رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور با همه توان مبارزه می‌کنیم تا این اتفاق را برای ورزش استان رقم بزنیم و در گام نخست بسکتبال کرمانشاه در آستانه یک موفقیت کم‌نظیر قرار دارد و صعود به لیگ برتر می‌تواند نگاه‌ها را بیش‌ازپیش به سمت ورزش کرمانشاه معطوف کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه