English

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کرمانشاه:

۷۵ درصد مردم کرمانشاه سهام عدالت دارند/ هرگونه معامله برگه سهام عدالت ممنوع است

علی محمدی ارزش اسمی سهام عدالت مردم استان را 1156 میلیارد تومان و ارزش واقعی آن را 3450 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر امکان فروش سهام عدالت وجود ندارد.

75 درصد مردم کرمانشاه سهام عدالت دارند/ هرگونه معامله برگه سهام عدالت ممنوع است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کرمانشاه در خصوص وضعیت سهام عدالت در کرمانشاه ابراز داشت: 75 درصد جمعیت استان کرمانشاه از سهام عدالت بهره‌مند هستند و ارزش اسمی سهام عدالت مردم استان 1156 میلیارد تومان و ارزش واقعی آن 3450 میلیارد تومان ارزیابی‌شده است.

وی بابیان اینکه سود سهام عدالت مربوط به سال 95 توزیع‌شده و سود سال 96 نیز به‌تدریج در حال توزیع است، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر امکان فروش سهام عدالت وجود ندارد و هرگونه معامله برگه سهام عدالت ممنوع و فاقد اعتبار است و در بانک اطلاعاتی مشمولان سهام عدالت، فقط ثبت‌نام‌شدگان، سهامداران نهایی سهام عدالت محسوب می‌شوند.

سهم مردم کرمانشاه از یارانه نقدی 8600 میلیارد تومان است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کرمانشاه بابیان این مطلب که مردم کرمانشاه تاکنون نزدیک به 8600 میلیارد تومان یارانه نقدی دریافت کرده‌اند، اعلام داشت: از جمعیت حدود دومیلیون‌نفری استان کرمانشاه نزدیک به 99 درصد از یارانه‌های نقدی برخوردار هستند.

محمدی بابیان این مطلب که میزان یارانه پرداختی به افراد تحت پوشش در استان کرمانشاه ماهیانه حدود 90 میلیارد تومان است، اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها از سال 89 تاکنون بیش از 8600 میلیارد تومان یارانه نقدی به مشمولان پرداخت‌شده است.

وی در خصوص ثبت‌نام افراد جدید و جامانده برای سهام عدالت نیز خاطرنشان کرد: فعلاً مجوز قانونی برای ثبت‌نام سهام عدالت صادر نشده و امکان ثبت‌نام افراد جدید وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • حسینعلی اسدی

    ثبت نام جامانده از سهان عدالت من یک کاگر ساده هستم متهل هستم با دوتا بچه مستچر هم که هستم تا الان هیچ پولی بابت سهام عدالت دریافت نکردهم چون چندسال پیش یکبار ثبت نام کردیم گفتن اس مس میاد خبری از اس مس هم نشد الان هم بلاتکلیف ماندهم خدایش نان شب م هم ماندم

  • قدرت اله کریمی

    سودسهام عدالت

  • فاضل طهماسبی

    سلام سهمیه سود اینجانب واریز شده یانه به جه مبلغی

  • فاضل طهماسبی

    پاسخی دریافت نشد

  • Rasol

    مگه ازاد نشود چرا حق فروش ندارم قانون جدید میزارین

  • ناشناس

    بهرام قیطاسی

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه