English

مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل؛

ستاد خدمات سفر با رویکردی متفاوت تر از سال های گذشته دایر می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان اردبیل گفت: ستاد خدمات سفر امسال با رویکردی متفاوت تر از سال های گذشته دایر می شود

ستاد خدمات سفر با رویکردی متفاوت تر از سال های گذشته دایر می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اردبیل،نادر فلاحی ظهر امروز در جلسه بررسی برنامه نوروزگاهی مشترک بین کشور ایران و آذربایجان اظهارکرد:ستاد خدمات سفر امسال با رویکردی متفاوت تر از سال های گذشته دایر می شود که کلیه خدمات ارایه شده در این ستاد نیز باید از طریق خود اداره کل انجام شود.

وی با اشاره به اینکه باید به صورت ویژه از ظرفیت های فضای مجازی استفاده کنیم، اضافه کرد: با استفاده از شبکه های سراسری به ویژه رادیو نیز می توانیم در جذب گردشگران فعالیت موثری داشته باشیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: معاونت میراث فرهنگی، و صنایع دستی باید حضور فعالی در ستاد خدمات سفر داشته باشد.

فلاحی اضافه کرد: تنوع خدمات و تنوع جاذبه های گردشگری در استان اردبیل باعث شده تا این استان سالانه پذیرای مسافران زیادی باشد و ما باید برای آنها برنامه داشته باشیم.

او همچنین یادآورشد: باید برای گردشگران عرب در ایام نوروز برنامه ویژه ای داشته باشیم و این مساله می تواند در رشد اقتصادی استان بسیار مفید باشد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه