English

فرمانده نیروی دریایی ارتش؛

زیر دریایی فاتح، مظهر اقتدار ایران اسلامی است/حضور هیچ قدرت فرامنطقه‌ای را بر نمی‌تابیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه زیر دریایی فاتح مظهر اقتدار و مشتی به دهان دشمن است، گفت: دوشادوش سپاه امنیت منطقه را تامین خواهیم کرد وحضور هیچ نیروی فرامنطقه ای را بر نمی‌تابیم.

زیر دریایی فاتح، مظهر اقتدار ایران اسلامی است/حضور هیچ قدرت فرامنطقه‌ای را بر نمی‌تابیم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، امیر دریادار «حسین خانزادی» عصر امروز در مراسم رونمایی از شناور زیر سطحی فاتح، پیشرفته‌ترین زیر دریایی کشور اظهار کرد: خداوند را شاکرم که در چهار دهه‌ی گذشته شاهد افتخارات غرور آفرین ارتش و نیروی دریایی در حفاظت کیان ایران اسلامی بودیم .

وی با بیان اینکه امروز شاهد خلق حماسه ای دیگر هستیم، گفت: زیر دریایی فاتح این سلاح راهبردی حاصل 10 سال تلاش شبانه روزی مهندسان، صنعتگران، وزارت دفاع، سازمان صنایع دریایی، متخصصان ارتش، مراکز علمی صنعتی دانشگاهی بوده و امروز به منصه ظهور رسیده و آماده است به همراه ناوگان دریایی جنوب عازم ماموریت‌های محوله شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه این زیر دریایی مظهر اقتدار و مشتی به دهان دشمن است، گفت: این تسلیحات امنیت دریاهای ایران و مجاور را تحکیم کرده و با توکل به خدا و همگرایی منطقه ای امنیت منطقه و جهان را به ارمغان می آورد.

خانزادیدر پایان خاطرنشان کرد: دوشادوش سپاه امنیت منطقه را تامین خواهیم کرد وحضور هیچ نیروی فرامنطقه ای را بر نمی‌تابیم

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه