English

سوم اسفند‌ماه؛

اولین همایش ملی عدالت اجتماعی و فرصت‌های برابر در فلاورجان برگزار می شود

دبیر اجرایی اولین همایش ملی عدالت اجتماعی و فرصت‌های برابر گفت:اولین همایش ملی عدالت اجتماعی و فرصت‌های برابر با حضورسخنگوی شورای نگهبان سوم اسفندماه در فلاورجان برگزار می شود.

اولین همایش ملی عدالت اجتماعی و فرصت‌های برابر در فلاورجان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی تقیان اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به عدالت اجتماعی و سفارش به مدیران و کارگزاران انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی عدالت اجتماعی در یکم اسفندماه، این دبیرخانه به منظور پاسداشت و گرامیداشت این روز همایش را در سوم اسفندماه برگزار می‌کند.

وی افزود: از مهمترین محورهای این همایش، عدالت اجتماعی در منظر اسلام، دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه عدالت اجتماعی، جوانان و عدالت اجتماعی، نقش عدالت اجتماعی در تولید ملی و اقتصاد مقاومتی می‌باشد.

تقیان با اشاره به اینکه در برگزاری این همایش همه هزینه‌ها توسط تشکل‌های مردمی و ظرفیت و پتاتسیل جوانان تأمین شده،‌ افزود: در راستای برگزاری همایش از جوانانی که در فراخوان مقالات علمی شرکت کرده‌ و حائز رتبه شده‌اند، تجلیل بعمل خواهد آمد.

وی گفت: مستندی نیز با موضوع عدالت اجتماعی، با محوریت آب و کشاورزی، وضعیت معیشت مردم و هویت جوانان تهیه و تولید شده که در روز برگزاری همایش رونمایی خواهد شد.

دبیر اجرایی اولین همایش ملی عدالت اجتماعی و فرصت‌های برابر، در پایان گفت: این همایش توسط دبیرخانه نقش جوانان در پیشرفت ایران اسلامی و با همکاری دستگاه‌های اجرایی و انتظامی استان اصفهان، شهرستان فلاورجان، سوم اسفندماه ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه