English

خطیب جمعه میناب؛

انقلاب اسلامی در هیچ مکان و زمانی ظلم را تایید نمی‌کند/مردم بار سنگین اقتصاد تحریمی را بر دوش کشیده‌اند

امام جمعه میناب با بیان اینکه ما در طول چهل سال حیات انقلاب اسلامی باخدماتمان کوه ها را جابجا کرده‌ایم، گفت: چهل سال است که این مردم بار سنگین جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی و اقتصاد تحریمی را به دوش کشیده اند.

انقلاب اسلامی در هیچ مکان و زمانی ظلم را تایید نمی‌کند/مردم بار سنگین اقتصاد تحریمی را بر دوش کشیده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت اسلام «میرزا حسین معتمدی‌فر» به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جمع مردم میناب گفت: انقلاب ما طفل نبود بلکه از همان اول بزرگ بود، انقلابی که برخی از کارشناسان قرن معتقداند بعد از جنگ جهانی دوم بزرگترین رخداد قرن است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما اسلام را وارد تمام معادلات بین المللی و جهانی کرد، گفت: اسلامی که ظلم را به هیچ کس در هیچ مکان و زمانی تایید نمی کند.

خطیب جمعه میناب با اشاره به اینکه قرآن کریم را نسل العین خود قرار دهیم گفت: امام خمینی (ره) یک فقیه به معنای واقعی کلمه و دارای ذهنی خلاق بود که از تمام آیات و روایات یک حکومت جمهوری اسلامی را طراحی و اجرا کرد.

معتمدی‌فر با اشاره به اینکه یکی از دارایی‌های انقلاب ما مردم هستند، گفت: مردم از روزی که امام را شناخت تا به امروز که چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم یک لحظه نسبت به این انقلاب  بی تفاوت نبوده و هیچگاه خلف وعده نکرده است.

وی با بیان اینکه ما در طول چهل سال حیات انقلاب اسلامی باخدماتمان کوه ها را جابجا کرده‌ایم، گفت: چهل سال است که این مردم  بار سنگین جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی و اقتصاد تحریمی را به دوش کشیده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه