English

موج گزارش می‌دهد؛

مردم لرستان در باران به جشن چهل سالگی انقلاب آمدند

از صبح امروز، مردم انقلابی شهرهای مختلف لرستان به ویژه خرم آباد، با حضور پرشور خود در جشن چهل سالگی انقلاب، بار دیگر به رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران آری گفتند.

مردم لرستان در باران  به جشن چهل سالگی انقلاب آمدند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، مردم و مسوولین انقلابی شهرهای مختلف لرستان به ویژه خرم آباد، با حضور پرشور و باشکوه در جشن چهل سالگی انقلاب، یک بار دیگر به نظام جمهوری اسلامی ایران در 22 بهمن، آری گفتند و با آرمان های امام (ره) و رهبری تجدید میثاق کردند.

مردم خرم آباد با تجمع در میدان شهدا، پس از طی مسیر تعیین شده، با حضور در میدان 22 بهمن این شهر، با مشت هایی گره کرده ثابت کردند که تحریم و تهدید و گرانی، بر آرمان های انقلابی‌شان تاثیری نخواهد داشت.

مرد و زن و پیر و جوان پس از حضور در میدان 22 بهمن خرم آباد، به سخنان میهمان و سخنران ویژه این مراسم حجت الاسلام سید رضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رئیس شورای عالی زکات کشور گوش فرا دادند و لبیک گویان، وفاداری خود به شهدا، امام شهدا، رهبری معظم و دولت را نشان دادند.

نه تنها دانش آموزان، که همه دلسوزان انقلاب آمدند

این در حالی است که مشاهدات خبرنگار خبرگزاری موج در لرستان، حکایت از این داشت که علیرغم تبلیغات دشمن که همواره بر این نکته تاکید دارد که از ظرفیت دانش آموزان برای مراسم 22 بهمن استفاده می شود، این بار خیل جمعیت مومن و انقلابی با حضور پر شور خود، نشان دادند که وحدت، رمز پیروزی مظلوم بر ظالم است.

چهل سالگی انقلاب در لرستان

مسوولین در کنار مردم، چهل سالگی انقلاب در لرستان را جشن گرفتند

گفتنی است در این مراسم، آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، سید موسی خادمی استاندار لرستان، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی نیز در کنار مردم، با آرمان های نظام و رهبری تجدید عهد و پیمان کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه