English

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به لرستان:

۱۲۰ هزار میلیارد تومان از بودجه عمومی کشور به حوزه رفاه اجتماعی اختصاص یافت

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به لرستان، گفت: امسال 120 هزار میلیارد تومان از بودجه عمومی به بحث رفاه اجتماعی اختصاص یافت که یک چهارم بودجه عمومی کشور را شامل می شود.

120 هزار میلیارد تومان از بودجه عمومی کشور به حوزه رفاه اجتماعی اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، نصراله بازوند در حاشیه سفر به لرستان، گفت: در سال جاری، 120 هزار میلیارد تومان از بودجه عمومی کشور به بحث رفاه اجتماعی اختصاص یافت که یک چهارم بودجه را شامل می شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در آئین بهره برداری از نخستین خانه کوچک سالمندان خرم‌آباد در سرای سالمندان صدیق سخن می‌گفت، افزود: این در حالی است که بودجه کشور در سال جاری حدود 400 هزار میلیارد تومان است.

بازوند بر لزوم حمایت خیرین از سالمندان اشاره کرد، و افزود: دولت برای ارائه خدمات محدودیت‌هایی دارد، لذا نباید تنها منتظر خدمات دولت بود و لازم است تا خیرین نیز در این حوزه ورود چشمگیر داشته باشند.

خیرین از سالمندان لرستان حمایت کنند

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاکید کرد: به عقیده من، مشارکت خیرین لرستان در امر حمایت از سالمندان امری لازم و ضروری است که امیدوارم مورد عنایت خیران قرار گیرد.

60 درصد مردم ایران تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند

نصراله بازوند با اشاره به این نکته که در حوزه تامین اجتماعی 60 درصد جامعه تحت پوشش هستند و 18 خدمت به جامعه هدف ارائه می شود، گفت: در حوزه بهزیستی نیز خدمات گسترده ای ارائه شده و وزارت کار بزرگترین وزارتخانه اجتماعی است که در همه زمینه ها در خدمت مردم است.

گفتنی است صبح امروز، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وارد لرستان شد و در آئین بهره برداری از خانه کوچک سالمندان سرای سالمندان صدیق خرم‌آباد، شرکت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه