English

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چالوس:

هیچ کس نباید ۲۲ بهمن در خانه بماند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان چالوس گفت: باید در 22 بهمن حضور کسترده و دشمن شکن در راهپیمایی داشته باشیم و هیچ کس نباید در این روز در خانه بماند.

هیچ کس نباید 22 بهمن در خانه بماند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام علی اسفندیاری اظهار داشت: در مقطع حساس کنونی کشور لازمه ادامه حیات انقلاب مقدس اسلامی حضور گسترده وحدت آمیز ودشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهدبود.

وی ادامه داد: حال که جبهه استکبار واستعمار  جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه ایران اسلامی عزیز شروع کرده بر آحاد دوستدار میهن واسلام ناب  فرض ولازم است حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند.

اسفندیاری اذعان داشت: این جشن برای همه هست هرکس دلش برای ایران می تپد ویقینا با این حضور دشمنان  به عقب رانده میشود  واین حضور مایه امید دوستان وخواری دشمنان خواهد بود.

وی گفت: امروز دشمنان با سیاه نمایی ازاین محدودیت ها به دنبال سوء استفاده هستند و حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن می تواند این توطئه ها را خنثی کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان چالوس تاکید کرد: مردم ما این بار با حضور گسترده درراهپیمایی 22 بهمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بلوغ سیاسی و اجتماعی خود را به اثبات می رسانند.

وی راهپیمایی 22 بهمن را تجلی حماسه ملی و انقلابی در تجدید پیمان با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی، تجلیل شهدای انقلاب اسلامی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب دانست و بر حضورگسترده مردم در این رویداد سیاسی تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه