English

وزیر علوم در سفر به لرستان؛

باید طرح جامع آموزش عالی، توسعه و پژوهش، تعریف و اجرایی شود

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سفر به لرستان، گفت: با توجه به وجود چندین مرکز آموزش عالی در برخی شهرها، باید اقدامات لازم جهت جلوگیری از هرگونه موازی کاری صورت گیرد.

باید طرح جامع آموزش عالی، توسعه و پژوهش، تعریف و اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، منصور غلامی وزیر علوم در سفر به لرستان و در حاشیه افتتاح سرای دانشجو دانشگاه آیت الله بروجردی، گفت:  باید طرح جامع آموزش عالی، توسعه و پژوهش، تعریف و اجرایی شود.

از موازی کاری مراکز دانشگاهی جلوگیری شود

وی، ادامه داد: با اجرای این طرح، از هرگونه موازی کاری در دانشگاه‌ها جلوگیری خواهد شد.

غلامی، افزود: در استان لرستان و شهرستان بروجرد نیز باید هماهنگی و پیوستگی لازم میان چندین مرکز متعدد آموزش عالی صورت گیرد و تحقق این امر نیازمند اقدام روسای دانشگاه ها و حمایت استاندار محترم است.

به گفته وی اقدامات متنوعی در حوزه اموزش عالی کشور انجام شده اما باید در نهایت هماهنگی های لازم با نگاه به آینده صورت گرفته و هم افزایی لازم در انجام ماموریت ها تحقق یابد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر ارتقا دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی متناسب با شان این عالم وارسته و جایگاه فرهنگی این شهر گفت: ظرفیت های خوبی می توان در این دانشگاه ایجاد و ماموریت های ویژه علمی به آن واگذار کرد.

راهبرد علمی دقیق برای دانشگاه آیت الله بروجردی تعریف شود

دکتر غلامی اقدامات انجام شده در دانشگاه آیت الله بروجردی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: باید راهبرد علمی دقیقی برای دانشگاه تعریف و پس از تصویب در هیات امنا اجرایی شود.

وزیر علوم در لرستان

گفتنی است وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز وارد شهرستان بروجرد در استان لرستان شد و مورد استقبال رسمی استاندار و مقامات استانی و شهرستانی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه