English

نماینده ولی فقیه سپاه چالوس تاکید کرد:

تثبیت پیروزی چهل ساله با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان چالوس گفت: ملت ایران در چهل سالگی انقلاب که ریشه 1440 ساله یعنی از زمان نبی مکرم اسلام دارد با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن پیروزی چهل ساله انقلاب را تثبت می کنند.

تثبیت پیروزی چهل ساله با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، حجت الاسلام سید میثم نبوی اظهار داشت: سران کشور های غربی پشت تریبون های رسمی خود اعلام کردند که اجازه نمیدهیم مردم ایران جشن چهل سالگی خود را ببینند و ما در جواب گفتیم با توجه به شناختی که از ملت انقلابی ایران داریم تمام عیار می ایستند و جشن چهل سالگی به بهترین وجه برگزار می شود.

وی با اشاره به دلایل عصبانیت دشمن از ایران، خاطرنشان کرد: نظام سلطه تمام منافع خود را در کشور ما که زمانی در آن آقایی میکرد و به راحتی دست به غارت این مملکت میزد، از دست داد.

نبوی خاطرنشان کرد: آمریکا امروز رو به افول است و از منطقه با ذلت خارج شده است و در طول چهل سال و به ویژه در طول ۲۰سال گذشته هیچ اقدامی نبود که آمریکا و صهیونیست دنبال کنند و به پبروزی برسند همانند جنگ ۳۳روزه جنگ ۲۲ روزه؛ همان آمریکا ک در ۵۰ سال پیش در برخورد با یک کشور با یک جمله او را از پای در می آورد امروز با وجود میلیاردها هزینه ای که کرده است در عراق اربعین حسینی برگزار می شود

وی افزود: آمریکا امروز در ضعیف ترین حالت درجهان و به ویژه در مقابل انقلاب اسلامی است چراکه انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود در اوج اقتدار و قدرت قرار دارد.

وی ادامه داد: امروز اقتدار حاج قاسم سلیمانی و ملت ایران به جایی رسیده است که دشمن از ما می خواهد در مقابل کارها و عملیات آن ها موضع گیری نکنیم اما ما برای دفاع از اسلام جان ومال وهرآن چه درتوان داریم  را هم تقدیم میکنیم

نبوی  به این فرمایش امام خمینی(ره) که ما انقلابمان را به دنیا صادر کردیم افزود: انقلاب اسلامی در طول این چهل سال برای بسیاری از کشور های جهان تبدیل به الگوی عملی شده است؛ امروز دشمنان یمن را نمی توانند شکست دهند چون الگوی آن ها انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران چالوس  خاطرنشان کرد: ملت ایران برای جهانیان الگو هستند و این فرهنگ ایستادگی،مقاومت و تشکیل بسیج در جهان به برکت خون شهدا به دست آمده است؛ فرهنگ بسیج تا جایی پیش رفته است که در سراسر جهان هسته های مقاومت تشکیل شده اند.

وی ادامه داد: امروز دشمن جنگ فرهنگی راه انداخته تا اجازه ندهد فرهنگ عاشورایی، علوی و فاطمی در این جامعه ماندگار شود اما وقتی جوان ۲۰ ساله ما در دفاع از حرم دست از پا نمی شناسد و به شهادت می رسد یعنی ما در جنگ فرهنگی هم پیروزیم.

نبوی با اشاره بر اینکه در تمام جنگ ها دو طرف آسیب می بینند گفت: در جنگ فرهنگی ما آسیب دیدیم اما درنهایت ما پیروزیم.

وی افزود: دشمن در جنگ سیاسی نیز شکست خورد و امروز آخرین برگه ی در اختیار نظام سلطه یعنی جنگ روانی نمایان شده است

نبوی ادامه داد: انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود دشمن را ناامید کرده است و در پی تثبیت پیروزی چهل ساله ی خود است؛ تنگه ای که باید به خوبی از آن حفاظت شود ایستادگی و همدلی ملت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران چالوس  با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی در طول این چهل سال با وجود تمام چالش ها و تحریم ها در تولید آهن ۷۷ برابر و در صنعت پتروشیمی ۳۳ برابر پیشرفت داشته است؛ امروز از ۵۳ کشور برای درمان و پیوند اعضا به پزشکان ایرانی مراجعه می کنند.

وی ادامه داد: با ایستادگی و همدلی در مقابل دشمنان این پیروزی تثبیت می شود.

نبوی با اشاره بر وظایف مسئولین ادامه داد: مسئولین باید قدردان مردمی باشند که علی رغم مشکلات معیشتی در تمام صحنه ها حضور پیدا می کنند؛ تلاش مسئولین به ویزه مسئولین اقتصادی در خدمت به مردم باید شبانه روزی باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران چالوس  گفت: ملت ایران به کوری چشم دشمنان جشن چهل سالگی را با حضور پرشور خود توام با شادی مضاعف برگزار می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه