English

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

امروز بقاع متبرکه به عنوان کانون اصلی تولید قدرت نرم انقلاب اسلامی محسوب می شوند

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: امروز بقاع متبرکه به عنوان کانون اصلی تولید قدرت نرم انقلاب اسلامی محسوب می شوند.

امروز بقاع متبرکه به عنوان کانون اصلی تولید قدرت نرم انقلاب اسلامی محسوب می شوند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در آستانه فرا رسیدن 22 بهمن با اشاره به اینکه امروز بقاع متبرکه به عنوان کانون اصلی تولید قدرت نرم انقلاب اسلامی محسوب می شوند، خاطر نشان کرد: در جبهه نبرد مستمر فرهنگی که در قالب جنگ‌نرم می‌توان آن را تحلیل کرد.

وی ادامه داد: هدف دشمن سست کردن پایه‌ها و مبانی اعتقادی ملت مسلمان ایران به عنوان کانون اصلی تولید قدرت نرم انقلاب اسلامی امامزادگان و بقاع متبرکه است، زیرا این پایه و مبنای اعتقادی بود که توانسته با دمیدن روح ایثارگری در کالبد ملت ایران و همه ملت‌های آزاده جهان، آمریکای مستکبر را به چالش کشیده است.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی اظهار داشت: تاریخ غرورآفرین استقامت و پایداری ملت بزرگ ایران اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دفتری مشحون از اوراق درخشان است که با تقدیم خون هزاران شهید و جانفشانی صدها هزار ایثارگر، استقلال، عزت و سربلندی را به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: جبهه دشمنان مستکبر انقلاب اسلامی‌ که آمریکای جهان‌خوار در راس آن بوده و است در این چهار دهه از تمام حربه‌ها و ترفندها برای اضمحلال و انهدام انقلاب اسلامی استفاده کرد؛ ولی در مقابل ملت مقاوم و استوار ایران اسلامی به حول و قوه‌الهی طعم تلخ شکست را چشیده است و از این پس هم این‌گونه خواهد بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: مروری کوتاه بر ابعاد مختلف دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی، نمایان‌گر این نکته است که نقاط قوت و توانمندی‌های ایران اسلامی، هدف اصلی هجمه دشمنان است؛ که فرهنگ غنی اسلامی و توانایی‌های علمی در راس این فهرست قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در ادامه با اشاره به اینکه امروز بقاع متبرکه به عنوان کانون اصلی تولید قدرت نرم انقلاب اسلامی محسوب می شوند، گفت: در جبهه نبرد مستمر فرهنگی که در قالب جنگ‌نرم می‌توان آن را تحلیل کرد، هدف دشمن سست کردن پایه‌ها و مبانی اعتقادی ملت مسلمان ایران به عنوان کانون اصلی تولید قدرت نرم انقلاب اسلامی امامزادگان و بقاع متبرکه است، زیرا این پایه و مبنای اعتقادی بود که توانسته با دمیدن روح ایثارگری در کالبد ملت ایران و همه ملت‌های آزاده جهان، آمریکای مستکبر را به چالش کشیده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در پایان با دعوت ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی برای حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن گفت: امسال در 22 بهمن با حساسیت خاصی مواجهه هستیم و حتما راهپیمایی امسال پرشکوه تر از سال های دیگر خواهد بود و جوانان کشورمان دست در دست هم در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد چون خودشان حساسیت ها را بهتر از ما درک می کنند و حضوری پر شور خواهند داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه