English

شهردار فریدونکنار خواستار شد:

لزوم ایجاد سازمانی مستقل برای ساماندهی سواحل

شهردار فریدونکنار گفت: جهت ساماندهی و سازماندهی مسایل مربوط به ساحل ضروری است سازمان مستقلی برای این امر تاسیس شود تا مشکلات این حوزه کاهش یابد.

لزوم ایجاد سازمانی مستقل برای ساماندهی سواحل

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، علی بخشی در همایش شهری و روستایی استان مازندران که با حضور وزیر کشور در هتل رامسر برگزار شد با بیان اینکه شهرداری ها خط مقدم مواجه حاکمیت و مردم است گفت : محول شدن وظایف اجتماعی و فرهنگی در کنار وظایف خدماتی و عمرانی کار شهرداری ها را سخت کرده است.

وی افزود : مازندران قطب گردشگری و بسیار مسافر خیز است و خدماتی ملی دارد که باید دولت و حاکیمت به این منطقه توجه ویژه نمایند.

بخشی گفت : دریا به عنوان جاذبه اصلی شمال با آلودگی و معضل مواجه شده است و مدیریت ساحل و دریا ادارات مختلفی دخیل هستند که کار را برای سرمایه گذاری سخت کرده است و نیاز به سازمانی مستقل در بحث ساماندهی سواحل و دریا احساس می شود

شهردار فریدونکنار افزود : نیروها و امکانات هر شهر در حد جمعیت همان شهر است و وقتی مسافر وارد شهر ها می شود مشکلات متعددی برای شهرداری ها ایجاد می شود.

وی گفت : کارگرد و نقش هر شهر با توجه به ظرفیت هایش باید برنامه ریزی در راستای درآمد پایدار داشته باشد.

بخشی گفت : مشکل مدیریت پسماند با توجه به مباحث اقلیمی و محدودیت های دانشی در بحث مدیریت پسماند استراتژی واحد نداریم که باید از تجربیات و دانش برای رفع این مشکل بهره برد.

وی افزود : بحث پسماند مانند آب به بحران تبدیل شده است و باید با نگاه امنیتی به این موضوع نگاه و برنامه ریزی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه