English

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد:

کاهش آسیب های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی در جامعه

آیت الله حسینی اشکوری با بیان اینکه عمل به قرآن انحرافات جامعه را کاهش می‌دهد گفت: ملت ایران همواره از نظام و انقلاب در برابر تحریم، تهدید و فشارهای اقتصادی دفاع و حمایت می‌کند.

کاهش آسیب های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی در جامعه

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله سید علی حسینی اشکوری امروز ( پنج شنبه 18 بهمن ) در مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتّان که در انزلی  برگزارشد، اظهار کرد: فعالیت در بخش قرآن یک افتخار است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عمل به قرآن بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش خواهد داد، گفت: قرآن کتاب درمان در جلوگیری از انواع سرکشی‌ها و طغیان‌های رفتاری است. قرآن کتاب هدایت و فقه در بخش‌های مختلف اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی است.

آیت الله حسینی اشکوری در ادامه به دستاوردهای انقلاب اشاره و تصریح کرد: انقلاب اسلامی طی این مدت خدمات مختلف فراوانی به جامعه ارائه داده و همه باید قدردان انقلاب باشیم و نباید این تلاش‌ها نادیده گرفته شود.

وی در ادامه به نقش مردم و حضورشان در عرصه‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: مسئولان امر باید قدردان این مردم شریف باشند چرا که در شرایط فعلی با مشکلات بیکاری، ازدواج و گرانی روبه رو بوده با وجود فشارهای فراوان، همواره از انقلاب و نظام حمایت می‌کنند.

حسینی اشکوری به تهدیدات و تحمیل‌های دشمنان علیه نظام و انقلاب پرداخت و افزود: اکنون ملت ایران با جنگ اقتصادی دشمن علیه نظام روبه رو هستند و با وحدت و هم‌دلی مسئولان و مردم در برابر این تهدیدات، سرافراز و سربلند خواهیم بود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به هدایت‌های عالمانه رهبری اشاره و اضافه کرد: همه ما باید قدردان نعمت‌هایی که خداوند به کشورمان ارزانی داشته، باشیم و به ولایت فقیه و دغدغه‌هایش توجه کنیم.

حسینی اشکوری نقطه انحراف جامعه را سرپیچی از قرآن دانست و تاکید کرد: دفاع از دین، مظلومیت و انسانیت در این کتاب مقدس آورده شده است و عمل به فرمایشات این کتاب مقدس بسیاری از مشکلات را سهل خواهد کرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری افزود: جهاد در راه خدا، عزت و سرافرازی را برای جامعه به ارمغان خواهد آورد.

وی تصریح کرد: مشکلات امروز جامعه دلیل بر بی‌برنامگی و عدم مدیریت بوده و با هم‌فکری و هم‌افزایی می‌توان مشکلات را رفع کرد.

گفتنی است، مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» ویژه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان امروز(پنج‌شنبه،۱۸ بهمن) با حضور بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ نفر از اعضای کانون‌ها در انزلی آغاز و شرکت کنندگان در هشت رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه