English

دادستان کل کشور خبر داد:

ابلاغ یک بخشنامه‌ برای بهبود معیشت مردم به مراکز قضایی استان‌ها

دادستان کل کشورگفت: بخشنامه‌ای به مراکز قضایی استان‌ها ابلاغ شد تا برای کاهش مشکلات اقتصادی از هیچگونه کمک و همکاری دریغ نکنند.

ابلاغ  یک بخشنامه‌ برای بهبود معیشت مردم به مراکز قضایی استان‌ها

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور در ابتدای سفر به گیلان در فرودگاه رشت با اشاره به مشکلات و شرایط خاص اقتصادی کشور گفت: شرایط امروز به گونه‌ای است که هماهنگی و تعامل قوای سه گانه برای بهبود وضعیت زندگی و معیشت مردم لازم و ضروری است.

وی به مشکلات عرصه‌های مختلف تولید، توزیع و نرخ گذاری کالا‌ها اشاره کرد و افزود: برای شناسایی عوامل موثر در تعطیلی برخی کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی و جلوگیری از بیکار شدن کارکنان و کارگران این کارخانه‌ها کمک به دولت ضروری است.

دادستان کل کشور گفت: قوه قضاییه و دادستانی کل کشور برای ساماندهی اوضاع اقتصادی و رسیدگی به وضعیت معیشت مردم کمک و همکاری با قوای دیگر را دستور کار خود قرارداده است.

منتظری خاطرنشان کرد: ازسوی رییس قوه قضاییه و دادستانی کل در بخشنامه‌ای به مراکز قضایی استان‌ها ابلاغ شد تا برای کاهش و به حداقل رساندن مشکلات اقتصادی مردم در کنار دیگر مسئولان، به ویژه مدیران اجرایی استان‌ها از هیچگونه کمک و همکاری دریغ نکنند.

دادستان کل کشور هدف سفر به گیلان را نیز شرکت و سخنرانی در مراسم یادواره شهدای آستانه اشرفیه اعلام کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی