English

بخشدار هرمز مطرح کرد؛

بسیاری از ظرفیت های گردشگری هرمز مغفول مانده/حضور سه گونه از دلفین ها در ۹ ماه از سال در جزیر‌ه‌ی رنگین‌کمانی

بخشدار هرمز از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی- گردشگری در جزیره‌ی هرمز خبر داد و گفت: امیدواریم این جشنواره بتواند باعث معرفی این جزیره به گردشگران داخلی و خارجی شود.

بسیاری از ظرفیت های گردشگری هرمز مغفول مانده/حضور سه گونه از دلفین ها در 9 ماه از سال در جزیر‌ه‌ی رنگین‌کمانی

«سید مجد الدین حسینی» در گفتگو با خبرگزاری موج هرمزگان از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی- گردشگری در جزیره‌ی هرمز خبر داد و گفت: با توجه به دعوت و حضور سفرای خارجی در این جشنواره یکی از اهداف ما شناساندن ظرفیت های این جزیره به جهانیان است.

وی با بیان اینکه هرمز آن‌طور که باید در کشورمان شناخته شده نیست، تصریح کرد: این جشنواره می‌تواند معرف جاذبه‌های این جزیره‌ی رنگارنگ به ایران‌گردان و جهان‌گردان باشد.

بخشدار هرمز گفت: این جشنواره از 21 لغایت 30 بهمن ماه در جزیره هرمز دایر است. در این جشنواره پنج استان هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، بوشهر و فارس در قالب 60 غرفه به عرضه صنایع دستی، غذاهای بومی و موسیقی محلی خود خواهند پرداخت.

حسینی در ادامه با اشاره به اینکه گردشگری و صنعت اکوتوریسم یکی از ارکان توسعه ی پایدار محسوب می‌شود، خاطر نشان ساخت: حضور گردشگران  باعث رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در این جزیره خواهد شد.

وی تاکید کرد: بهترین گزینه برای پیشرفت این جزیره‌ی رنگین‌کمانی استفاده از پتانسیل‌های نهفته‌ی گردشگری و  رونق این صنعت در هرمز است.

بخشدار هرمز با اشاره به اینکه بسیاری از ظرفیت های گردشگری در این جزیره مغفول مانده، گفت: حضور سه گونه‌ی متفاوت از دلفین‌ها در نه ماه از سال در آب‌های این جزیره یکی از ظرفیت های بلقوه ی هرمز است که تاکنون به آن توجه نشده است.

حسینی در پایان اظهار امیدواری کرد که این جشنواره بتواند باعث معرفی این جزیره به گردشگران داخلی و خارجی شود.    

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه