English

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد

برگزاری نمایشگاه "۴۰سال اقتدار، ۴۰ سال امنیت پایدار" در میدان امام اصفهان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از برپایی نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی پس از انقلاب اسلامی با عنوان"40 سال اقتدار، 40 سال امنیت پایدار" خبر داد.

برگزاری نمایشگاه "40سال اقتدار، 40 سال امنیت پایدار" در  میدان امام اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در نظر دارد تا به منظور آشنایی بیشتر مردم به ویژه نسل جوان جامعه با تحولات و دستاوردهای پلیس پس از انقلاب و مقایسه آن با دوران طاغوت نمایشگاهی را برگزار کند.

وی افزود: این نمایشگاه در ضلع جنوب شرقی میدان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) شهر اصفهان برپا و شهروندان می توانند همزمان با راهپیمایی روز 22 بهمن از ساعت 8 صبح تا 14 بعد از ظهر از آن بازدید کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر نمایش دستاوردهای پلیس در طول 40 سال انقلاب اسلامی، کارشناسان اداره مشاوره و مددکاری نیز به ارائه مشاوره و راهنمایی بازدید کنندگان در زمینه های حقوقی، انتظامی، خانواده، مشاوره پیش از ازدواج، تست هوش و روانسنجی  می پردازند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین کارشناسان اداره آموزش همگانی پلیس اصفهان نیز در نمایشگاه "40سال اقتدار، 40 سال امنیت پایدار به ارائه بروشورهای آموزشی و هشداری پرداخته و نکات آموزشی در زمینه پیشگیری از سرقت منازل، مغازه، خودرو و خرید های اینترنتی را ارائه می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه