English

امضای تفاهم‌نامه همکاری توسعه توریسم سلامت در کرمانشاه / ارز آوری هر گردشگر سلامت معادل ۷۵ بشکه نفت است

تفاهم‌نامه همکاری توسعه توریسم سلامت در کرمانشاه در شش بند و باهدف توسعه صنعت توریسم سلامت در کرمانشاه بین شرکت گردشگری سلامت "آلامتو"، بیمارستان امام خمینی (ره) و هتل پارسیان کرمانشاه به امضا رسید.

امضای تفاهم‌نامه همکاری توسعه توریسم سلامت در کرمانشاه / ارز آوری هر گردشگر سلامت معادل 75 بشکه نفت است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرعامل شرکت گردشگری سلامت آلامتو در نشست تفاهم‌نامه همکاری توسعه توریسم سلامت در کرمانشاه با اشاره به اهمیت توجه به توریسم سلامت، ابراز داشت: توریسم سلامت اشتغال‌زایی زیادی دارد و هر گردشگر سلامت برای هفت نفر شغل ایجاد می‌کند.

علیرضا خنفری تصریح کرد: در دنیا صنعت توریسم در بحث اقتصاد حرف اول را می‌زند و یکی از مهم‌ترین شاخه‌های توریسم نیز گردشگری سلامت به شمار می‌رود، امر مهمی که امروزه در سیاست اقتصادی کشور ما مغفول مانده است.

وی با تأکید بر اینکه رشد صنعت توریسم سلامت در ایران در گروی کوتاهی دست دلالان است، خاطرنشان ساخت: کشورهایی مانند کویت، عمان و برخی کشورهای شمال آفریقا و در مراحل بعدی روسیه ازجمله کشورهای هدف جذب توریسم سلامت ایران هستند.

خنفری تصریح کرد: کرمانشاه در زمینهٔ توریسم سلامت از ظرفیت‌های بالایی دارد و باید این ظرفیت‌ها را به گردشگران سلامت معرفی و توریسم سلامت را در این استان ساماندهی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه