English

هزینه بیمه سلامت در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) ۹ درصد کاهش یافت

با اجرای دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت و درمان در مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس، کاهش 9.3 درصدی در اسناد هزینه بیمه سلامت، نسبت به مدت مشابه سال قبل را داشته ایم.

هزینه بیمه سلامت در بیمارستان  پیامبر اعظم (ص) 9 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رئیس دبیرخانه سیاست گذاری سلامت استان هرمزگان در جلسه اختتامیه پایش و ارزیابی از عملکرد مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم(ص)، با بیان اینکه بیمارستانها برای ارتقای بهره وری باید در زمینه اقتصاد سنجی فعال تر شوند، گفت: کاهش بیش از 9 درصد در اسناد هزینه بیمه سلامت مجتمع نسبت به سال قبل را از دستاوردهای مهم دانست.

دکتر علی حیرانی با بیان اینکه تیم مدیریتی مجتمع پیامبر اعظم(ص) در زمینه اجرای دستورالعمل ها و کنترل داروها و خدمات پاراکلینیک پرهزینه اقدامات موثری انجام داده است افزود: پایش هوشمندانه و متناسب کارنامه های عملکردی پزشکان نیز، می تواند راهکارهای مدیریتی نوآورانه ای را در اختیار تیم راهبری مجتمع قرار دهد.

طی این ارزیابی که توسط تیم ارزیاب ستاد تحول سلامت دانشگاه انجام شد، اجرای 38 دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت و درمان در خصوص برنامه های تحول سلامت مورد ارزیابی قرار گرفت.

مریم رضایی رئیس گروه تیم ارزیابی نیز با بیان اینکه این دستورالعمل ها از دیماه سال 96 به تمامی بیمارستانها ابلاغ شده است گفت: این دومین مرحله پایش و ارزیابی اجرای دستورالعمل ها طی سال جاری در مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم(ص) بود که علاوه بر بررسی مستندات، بازدیدهای میدانی در خصوص نحوه  اجرای این دستورالعمل ها، و میزان آموزش کارکنان و آگاهی پزشکان و پرستاران از روند اجرای برنامه نیز مورد بررسی قرار داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی