English

افتتاح مرحله نخست چهار خطه محور انزلی - رضوانشهر

همزمان با ایام الله دهه فجر فاز اول چهار خطه محور انزلی - رضوانشهر در غرب استان گیلان به بهره برداری رسید.

افتتاح مرحله نخست چهار خطه محور انزلی - رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان و نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان؛ مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در آیین افتتاح این پروژه گفت: محور انزلی - رضوانشهر به طول تقریبی 29 کیلومتر است که فاز اول این مسیر به طول 1.9کیلومتر با صرف هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

ماکان پدرام افزود: مرحله دوم این پروژه از سمت رضوانشهر به طول 2.7 کیلومتر نیز آماده بهره برداریست که برای اجرای آن هزینه ای بالغ بر 85 میلیارد ریال صرف شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه شش کیلومتر از این مسیر مربوط به کنار گذر رضوانشهر می باشد، خاطر نشان کرد : با اجرای این طرح، مسیر موجود از راه اصلی به محور چهارخطه با عرض 25.6 متر ارتقاء خواهد یافت که با رفوژ میانی نیوجرسی از هم تفکیک می شود.

وی هدف از اجرای این طرح را افزایش خطوط مواصلاتی جهت تعدیل بار ترافیکی و کاهش مسیرهای تردد، حمل ونقل و مدیریت بحران در مواقع بحرانی عنوان کرد.

به گزارش موج چهار خطه کردن محور انزلی - رضوانشهر با توجه به وضعیت منطقه آزاد انزلی و ترانزیت کالا از بندر انزلی ، تاثیر زیادی در کاهش بار ترافیکی و سهولت در ترانزیت کالا خواهد داشت.

انزلی در 40 کیلومتری شمال غرب مرکز گیلان واقع شده و یکی از کانونی ترین مناطق تردد به غرب استان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه