English

هم اکنون ایران اسلامی دارای یک امنیت با ثبات در منطقه است در حالیکه اطراف ما ناامنی است

فرمانده نیروی انتظامی در یادواره بزرگداشت شهدای نیروی انتظامی استان یزد گفت: امنیت و آسایش کنونی ما مرهون خون شهداء و جامعه ایثارگری و عزت و اقتدار کنونی ما در دنیا مدیون این عزیزان است.

هم اکنون ایران اسلامی دارای یک امنیت با ثبات در منطقه است در حالیکه اطراف ما ناامنی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، فرمانده نیروی انتظامی در یادواره بزرگداشت  شهدای نیروی انتظامی استان یزد گفت:امنیت و آسایش کنونی ما مرهون خون شهداء و جامعه ایثارگری و عزت و اقتدار کنونی ما در دنیا مدیون این عزیزان است.
سردار اشتری افزود : نیروی انتظامی و نیروهای مسلح امروز برای برقرای نظم و امنیت در مرزهای کشور و در تمام نقاط کشور حضور دارند و امنیت ما بواسطه تلاش های شبانه روزی این عزیزان است.
وی اظهار داشت : هم اکنون ایران اسلامی دارای یک امنیت با ثبات در منطقه است در حالیکه اطراف ما ناامنی است.
سردار اشتری با اشاره به اینکه استکبار جهانی به دنبال خدشه دار کردن امنیت ما است گفت: با هوشیاری فرزندان انقلاب ،هرگز نخواهیم گذاشت که موفق شوند.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به مشکلات اقتصادی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند افزود: مسئولان با جدیت برای حل و فصل این مشکلات تلاش کنند.
 وی اظهار امیدواری کرد مردم بار دیگر با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز 22 بهمن  حماسه ای به یاد ماندنی خلق خواهند کرد.
 
فرمانده نیروی انتظامی کشور در این مراسم ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: مردم  ولایتمدار، متدین و انقلابی استان یزد  نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی بر عهده داشتند.
 
مراسم یاد و خاطره  172 شهید نیروی انتظامی استان یزد با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، مسئولان کشوری و استان،خانواده معظم شهداء و اقشار مختلف مردم در محل امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه