English

قائم مقام وزیرراه و شهرسازی در طرح مسکن مهر کشور اعلام کرد:

تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام مسکن مهر تا شهریورماه ۹۸

قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر کشورگفت پروژه های مسکن مهر کشور نهایتا تا پایان سال 98 به اتمام میرسند و تحویل خواهند شد.

تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام مسکن مهر تا شهریورماه 98

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، احمد اصغری مهرآبادی در هفتاد و هشتمین جلسه شورای مسکن استان اصفهان بیان داشت: پروژه های مسکن مهر کشور نهایتا تا پایان سال 98 به اتمام میرسند و تحویل خواهند شد که با توجه به پیشرفت خوب احداث این واحدها در استان اصفهان پروژه های تکمیلی تا پایان سال جاری افتتاح و پروژه های نیمه کاره نیز تا شهریورماه سال آینده تکمیل و تحویل متقاضیان مورد نظر شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه استان اصفهان عملکرد بسیار خوبی در تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی مهر به مردم در مقایسه با کشور داشته و به منظور رفع مشکلاتی همچون خدمات زیربنایی، مالیات ، بیمه و مشکلات ایمنی لازم است مصوبات قبلی جلسات گذشته یک به یک اجرایی گردد.

این مقام مسئول وزارت راه وشهرسازی با تاکید بر اجرایی نمودن مصوبات شورای مسکن گفت: این مصوبات برای تمامی دستگاهها فصل الخطاب است و لازم است تا جهت رفع مشکلات موجود عملیاتی شوند.

راه و شهرسازی اصفهان

این مقام مسئول وزارت راه وشهرسازی بیان داشت: پروژه های مسکن مهر کشور نهایتا تا پایان سال 98 به اتمام میرسند و تحویل خواهند شد که با توجه به پیشرفت خوب احداث این واحدها در استان اصفهان پروژه های تکمیلی تا پایان سال جاری افتتاح و پروژه های نیمه کاره نیز تا شهریورماه سال آینده تکمیل و تحویل متقاضیان مورد نظر شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز با ارائه گزارشی از پروژه های مسکن مهر استان بیان داشت: برنامه ساخت 160 هزار واحد مسکونی شهری در استان اصفهان از سال 86 رقم خورد که از این میزان تاکنون 149 هزار واحد افتتاح و 555 واحد نیز در ایام دهه فجر به افتتاح می رسد و با تکمیل پروژه های نیمه تمام استان قطعا تا نیمه سال آینده این واحدها با کلیه امکانات زیربنایی و روبنایی تحویل متقاضیان خواهد شد.

حمیدرضا امیرخانی گفت: از 68 سایت مسکن مهر استان تاکنون 60 سایت مسکن مهر با ظرفیت 498 هکتار با پرداخت 110 میلیارد ریال یارانه، 6200 تن قیر یارانه ای و تهاتر زمین با ارزش 186 میلیارد ریال تحویل شهرداری ها شده تا بحث آماده سازی این سایتها در استان انجام پذیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه