English

هم‌زمان با اکران سراسری؛

جشنواره فیلم فجر با اجرای ۱۴ فیلم در کرمانشاه ۱۲ بهمن آغاز می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه طی یک برنامه زمان‌بندی از ١٢ لغایت ١٨ بهمن سال جاری در سینماهای آزادی و فرهنگ کرمانشاه هم‌زمان با تهران با اکران ١٤ فیلم در سه سانس در سینماهای آزادی و فرهنگ برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم فجر با اجرای 14 فیلم در کرمانشاه 12 بهمن آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحیم جعفری در خصوص جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه، ابراز داشت: جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه، با رویکرد درآمدزایی استانی اجرا می‌شود و امسال با توافقی که با تهیه‌کنندگان شده قرار است فیلم‌ها برای اکران مستقل در اختیار استان‌ها قرار گیرند و تمامی درآمدهای حاصل از آن به استان و هزینه‌های برگزاری جشنواره اختصاص پیدا کند.

وی در خصوص ویژگی‌های اکران فیلم‌های امسال جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه اعلام داشت: امسال برای دومین بار سانس صبح سینماها به فیلم‌های رنج سنی کودک و نوجوان اختصاص‌یافته و به‌علاوه علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت هر فیلم به‌صورت تکی به گیشه‌ها مراجعه کنند.

جعفری خاطرنشان ساخت: هر فیلم جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه حداقل ٢ اکران عمومی دارد و برنامه اکران و نمایش فیلم‌ها را در سینماهای آزادی و فرهنگ و در دو یا سه شهرستان استان کرمانشاه که سالن سینما دارند، خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه جذب مخاطب استانی برای فیلم‌های مطرح کشوری در جشنواره فیلم فجر را گامی مهم برای رشد سینماهای استان معرفی کرد و اظهار داشت: امکان دیدن فیلم‌های اکران اولی هم‌زمان با تهران برای مردم دیگر استان‌ها و استقبال بالا از این رویداد فرهنگی به‌طورقطع دید ویژه کشوری را برای سینماهای کرمانشاه به همراه خواهد دشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه