English

رئیس گروه پایش صنایع شیلاتی هرمزگان مطرح کرد؛

گرانی ادوات صید علت افزایش قیمت آبزیان است/عرضه آبزیان منجمد در فروشگاه گامرون

رئیس گروه پایش صنایع شیلاتی هرمزگان گفت: باید توجه داشت که قیمت تمام ادوات صیادی در ماه‌های اخیر روند افزایشی داشته است و به‌تبع آن قیمت آبزیان نیز بالا رفته است.

گرانی ادوات صید علت افزایش قیمت آبزیان است/عرضه آبزیان منجمد  در فروشگاه گامرون

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «حمید امانی‌زاده» صبح امروز در یک نشست خبری با اشاره به افزایش قیمت آبزیان در ماه‌های اخیر گفت: باید توجه داشت که قیمت تمام ادوات صیادی در ماه‌های اخیر روند افزایشی داشته است و به‌تبع آن قیمت آبزیان نیز بالا رفته است.

وی در ادامه افزود: برای کاهش قیمت آبزیان جلساتی را با تعاونی صیادی داشته‌ایم تا واسطه‌ها را حذف کرده و از این طریق قیمت آبزیان در بازار را باعرضه‌ی مستقیم آن در فروشگاه شیلات متعادل کنیم.

رئیس گروه پایش صنایع شیلاتی هرمزگان با اشاره به عرضه‌ی آبزیان منجمد در فروشگاه شیلات گفت:  عرضه آبزیان منجمد نیز  از 26 دی ماه در فروشگاه گامرون آغاز شده که می‌تواند در متعادل کردن قیمت در بازار مؤثر باشد.

امانی زاده بابیان اینکه موضوع رسیدگی به بحث قاچاق آبزیان از حیطه‌ی اداره‌ی شیلات خارج است، گفت: قیمت‌گذاری آبزیان توسط تعاونی صیادان انجام می‌شود و با توجه به اختلاف ارزی و اینکه در حال حاضر فصل صید برخی ماهیان نیست قیمت آن ها افزایش داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه