English

توزیع گوشت سفید و قرمز در بازار هرمزگان از امروز آغاز شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: از امروز سی ام دی ماه توزیع روزانه 20 تن گوشت منجمد سفید و 10 تن گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب در استان از طریق شبکه های و فروشگاه های منتخب آغاز می شود.

توزیع گوشت سفید و قرمز در بازار هرمزگان از امروز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ایرج حیدری در سی امین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان هرمزگان با اشاره به اهمیت تنظیم بازار گوشت، تصریح کرد: برای تنظیم بازار استان هرمزگان در حوزه گوشت سفید و قرمز  بر اساس اعلام مسئولان جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی دام استان  از امروز سی ام دی ماه توزیع روزانه 20 تن گوشت منجمد سفید و 10 تن گوشت قرمز منجمد  با قیمت مصوب  در استان از طریق شبکه های و فروشگاه های منتخب  آغاز می شود.

وی تصریح کرد: با هدف تنظیم بازار گوشت گرم از هفته آینده توزیع این محصول به صورت گسترده در سطح استان توسط شرکت پشتیبانی امور دام آغاز خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد : عرضه گسترده گوشت سفید و قرمز توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان تا رسیدن بازار این محصول به قیمت تعادلی و مصوب ادامه پیدا خواهد کرد.

حیدری خاطرنشان کرد: دستگاه های متولی همچون صنعت، معدن و تجارت، شرکت پشتیبانی دام، اصناف و جهاد کشاورزی در خصوص نرخ مصوب گوشت های که به صورت گسترده در سطح استان توزیع می شود از طریق صداوسیما  و سایر رسانه ها اطلاع رسانی کنند تا عموم مردم استان  در جریان قیمت گوشت های توزیعی با نرخ مصوب در بازار  قرار گیرند.

وی  با اشاره به اهمیت نظارت بر چرخه توزیع گوشت در سطح استان تصریح کرد: مردم شریف استان اگر در روند توزیع گوشت خارج از شبکه توزیع تخلفی مشاهده نمودند بلافاصله این امر را به دستگاه های نظارتی گزارش کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان تصریح کرد:  یک شبکه نظارتی مشخص عرضه و توزیع گوشت  از سوی دستگاه های متولی  پیش بینی شود تا از هر گونه سوء استفاده های احتمالی در بازار این محصول جلوگیری بعمل آید.

وی افزود: اگر مدیران به صورت تکلیف عمل کنند و جهادی در صحنه باشند و شبانه روز بازار را رصد کنند اختلالی در بازار به وجود نخواهد آمد و تخلفات احتمالی به پایین ترین حد خود خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت تامین دام سنگین مورد نیاز استان، عنوان کرد: جهاد کشاورزی در خصوص واردات دام سنگین به استان با همکاری اداره کل دامپزشکی در سریعترین زمان ممکن مجوز های لازم را تهیه و نسبت به واردات دام سنگین اقدام نمایند.

وی افزود: واردات دام سنگین هم نیاز استان است و هم با واردات آن نیاز استان های دیگر را هم می توان از طریق هرمزگان تامین کرد.

حیدری خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی نسبت به شناسایی سرمایه گذاران فعال متقاضی در زمینه واردات  دام سنگین برنامه ریزی و مقدمات واردات دام را از طریق فعالان  این بخش هرچه سریعتر تسریع کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت حمایت از مرغداری های استان، اظهار کرد: جهاد کشاورزی با برنامه ریزی مناسب مرغداری های استان که اقدام جوجه ریزی کرده اند و یا در حال جوجه ریزی هستند در حوزه تامین نهاده های مورد نیاز به آنها کمک کند  تا قیمت تمام شده تولید این محصول کاهش پیدا کند.

حیدری تصریح کرد: مردم استان اطمینان خاطر داشته باشند در زمینه تامین مایحتاج مورد نیاز آنها در استان هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و مسئولین در کنار مردم برای حل مشکلات حضور دارند و سعی می شود با برنامه ریزی مناسب  پایان سال خوبی برای مردم هرمزگان رقم بخورد.

وی با اشاره به آغاز طرح نظارتی نوروز تصریح کرد: طرح نظارت بر بازار استان ویژه ایام پایانی سال از ابتدای بهمن ماه آغاز تا نیمه فرودین سال 98 ادامه پیدا خواهد کرد.

 براساس تصمیم ستاد تنظیم بازار هر کیلو مرغ منجمد ۹ هزار و ۸۰۰ تومان و هر کیلو گوشت قرمز منجمد ۲۹ هزار تومان عرضه می‌شود که در این جلسه مرتضی مدنی، مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان با بیان اینکه قیمت مرغ در استان هزار تومان گران‌تر نسبت به قیمت ستاد تنظیم بازار کشور که ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان است عرضه می‌شود، خواستار نظارت بیشتر بر چرخه تولید، کشتار و عرضه مرغ شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه