English

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک؛

مجتمع فرهنگی هنری میشی تا پایان سال تکمیل می شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک: در راستای ارتقای زیر ساخت های فرهنگی و هنری شهرستان سیریک با حضور مهندس عبدالله پرتابیان فرماندار از مجتمع فرهنگی هنری روستای میشی سرکشی و بازدید به عمل آمد.

مجتمع فرهنگی هنری میشی تا پایان سال تکمیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مصطفی کریمی زاده در حاشیه این بازدید افزود: مجتمع فرهنگی هنری روستای میشی شهرستان سیریک در زمینی به مساحت دو هزار ۱۱۵ متر مربع  با زیر بنای ۴۲۰ متر مربع در سه بخش اداری، سالن آمفی تئاتر و کتابخانه تخصصی در حال احداث است.

وی عنوان کرد: این مجتمع با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در حال احداث است و تاکنون برای تکمیل آن بیش از ۴ میلیارد ریال از محل استانی هزینه شده و برای تکمیل و تجهیز آن به ۳ میلیارد ریال اعتبار نیازمند است.

کریمی زاده اضافه کرد: هدف از ایجاد این مجتمع فرهنگی هنری را افزایش سطح فرهنگ عمومی، ایجاد نشاط اجتماعی، بهبود فرهنگ شهروندی  و لزوم اهمیت و توجه به فعالیت های فرهنگی، هنری و قرآنی بوده که بستر مناسبی را جهت انجام فعالیت هر چه بهتر فعالان و علاقه مندان به عرصه فرهنگ و هنر را در مسیر پیشبرد اهداف فرهنگی و بروز توانمندی ها و خلاقیت های شهروندان مهیا می کند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک تصریح کرد: مشابه چنین مجتمعی در روستای شهید مردان با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی به علت عدم تخصیص اعتبار لازم جهت تکمیل آن متوقف شده که امیدواریم با حمایت فرماندار سخت کوش، پیگیر، مردمی و فرهنگ دوست شهرستان مقدمات واگذاری اعتبار به منظور بهره برداری و استفاده جوانان و نوجوانان دهستان شهید مردان را تا پایان سال فراهم آوریم.

کریمی زاده اضافه کرد: لازم به یادآوری است که زمین مجتمع فرهنگی هنری روستای میشی اهدایی خیران است و جا دارد از مرحوم حسینی پور و فرزندان آن مرحوم بویژه فرزند بزرگ این مرحوم  یوسف حسینی پور تقدیر و تشکر داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه