English

رییس مجمع نمایندگان استان گیلان؛

بیمارستان مگاهاسپیتال مطالبه به حق مردم گیلان است

رییس مجمع نمایندگان استان گیلان، در مراسم تجلیل از پرستاران در رشت، گفت: احداث بیمارستان مگاهاسپیتال مطالبه به حق مردم گیلان است و نمایندگان استان از این مطالبه به حق نخواهند گذشت.

بیمارستان مگاهاسپیتال مطالبه به حق مردم گیلان است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، ولی داداشی‌، رییس مجمع نمایندگان استان گیلان، امروز در مراسم تجلیل از پرستاران گیلان که در سالن اجتماعات شهدای ناجا رشت، برگزار شد، ضمن تقدیر از مسولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دست اندرکاران برگزار کننده این مراسم، گفت: رییس پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی گیلان و تیم همراه وی زحمات زیادی برای ارتقای حوزه سلامت گیلان بر دوش کشیده اند.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات ارزشمند رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، پیگیری های وی در خصوص احداث بیمارستان مگاهاسپیتال است که همه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای تحقق این مهم تا حصول نتیجه در کنار وی هستند.

داداشی تاکید کرد: احداث بیمارستان مگاهاسپیتال، مطالبه به حق مردم گیلان است و انتظار نمایندگان استان گیلان از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور این است تا از این خواسته به حق مردم گیلان چشم پوشی نکنند.

وی با بیان این که استان گیلان نیز جزء کشور عزیز ایران است، و همان گونه که بسیاری از استان های کشور از زیر ساخت های مناسب در حوزه سلامت به ویژه "بیمارستان جامع و بیمارستان مگاهسپیال" برخوردار هستند، انتظار داریم تا این مطالبه به حق مردم گیلان در دولت تدبیر و امید تحقق پیدا کند تا سیستم درمانی استان از این پراکندگی نجات یابد.

داداشی با بیان این که طرح تحول نظام سلامت یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید است، اظهار داشت: اگر چه این طرح منتقدانی هم دارد، اما این طرح بخاطر حمایت از مردم اجرا شد و یک آرامش خاطر در مردم به وجود آورد، پس نباید بگذاریم این آرامش خاطر از مردم گرفته شود. وی ادامه داد: همه ارکان نظام باید تلاش کنند تا طرح تحول سلامت با قوت ادامه یابد تا به جایگاه واقعی خود برسد.

داداشی با اشاره به بودجه پیشنهادی دولت برای حوزه سلامت در سال 98، خاطر نشان کرد: در بودجه پیشنهادی دولت برای سال 98رقم بودجه حوزه سلامت از 23 هزار میلیارد تومان به 12 هزار میلیارد تومان تقلیل پیدا کرده است، اما نگاه ما و نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی بر این است تا بودجه حوزه سلامت افزایش پیدا کند، چرا که توجه به مقوله سلامت یکی از نیاز های ضروری و لازم جامعه است.

وی با بیان این که ما به عنوان نمایندگان مردم، پیگیر بر طرف کردن مشکلات حوزه سلامت و بیمارستان های کشور علی الخصوص گیلان هستیم، تاکید کرد: امروز دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بالغ بر 200 میلیارد تومان از سازمان های بیمه گر مطالبه دارد. وی ادامه داد: امروز اتفاقات خوبی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان افتاده است و ما به خاطر این اتفاقات خوب از دکتر یوسف زاده به عنوان رییس پر تلاش دانشگاه تشکر می کنیم.

این مقام مسوول با اشاره به این که احداث بیمارستان مگاهسپیتال نیاز ضروری مردم گیلان است، تاکید کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم فهیم گیلان، از برخی از مسوولان کشور گلایه داریم که چرا علی رغم موافقت های سازمان مدیریت با احداث این بیمارستان در گیلان، منابع آن  در بودجه 98 دیده نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه