English

مالباختگان برای شناسایی اموالشان به سامانه نما مراجعه کنند

سامانه نما جهت دسترسی مالباختگان به مشخصات اموال مسروقه کشف‌شده توسط پلیس، هم‌زمان با سراسر کشور در کرمانشاه راه‌اندازی شد.

مالباختگان برای شناسایی اموالشان به سامانه نما مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه در خصوص روند راه‌اندازی سامانه نما در پلیس ابراز داشت: دریکی دو سال اخیر پلیس آگاهی ناجا تلاش کرد سامانه‌ای جهت ثبت و استرداد اموال مسروقه در سراسر کشور راه‌اندازی کند که خوشبختانه این امر 26 دی‌ماه سال جاری تحت عنوان سامانه نما، میسر شد.

سرهنگ علیرضا مرزبانی افزود: با راه‌اندازی این سامانه، شرایطی برای مالباختگان فراهم‌شده که بتوانند به لیست اموال مسروقه‌ای که توسط همکارانمان در رده‌های مختلف انتظامی کشف‌شده دسترسی پیداکرده و سریع‌تر به مال خود دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: بهتر است عموم شهروندان کد و سریال اموال خود، خصوصاً اموال باارزش را به خاطر داشته باشند تا درصورتی‌که به سرقت رفت بتوانند مشخصات آن را در اختیار پلیس قرار دهند تا در صورت کشف راحت‌تر قابل‌شناسایی باشد.

مرزبانی در ادامه اظهار کرد: در 9 ماهه امسال با تلاش همکاران شاهد رشد 28 درصدی آمار کشفیات سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه همچنین از استرداد 65 درصدی اموال مسروقه به مالباختگان در سامانه نما خبر داد و گفت: بخشی از اموال مسروقه مانند طلا و مسکوکات که تبدیل به ارز می‌شوند عموماً قابل‌استرداد نیست، اما از طریق سارقان می‌تواند ضرر آن جبران شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه