English

در۲۴ ساعت گذشته صورت گرفت؛

امداد رسانی به ۴۴ مورد حریق و حادثه توسط آتش نشانان شهر رشت

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت از امداد رسانی آتش نشانان در ۴۴ مورد حریق و حادثه در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

امداد رسانی به ۴۴ مورد حریق و حادثه توسط آتش نشانان شهر رشت

 به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، شهرام مومنی با بیان اینکه ستاد فرماندهی و مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی در این مدت پاسخگوی یک هزار و ۲۱۴ مورد تماس رشتوندان بوده اند، افزود: بواسطه وزش باد گرم و کاهش رطوبت زمین و در برخی موارد بی احتیاطی در روشن کردن آتش شاهد ۳۴ عملیات اطفای آتش سوزی علفزارها و ضایعات و جنگل در سطح شهر رشت بودیم.

وی در ادامه به اعلام ۶ مورد حادثه قفل درب منزل مسکونی و آسانسور اشاره داشت و گفت: آتش نشانان شهر باران در ۴ مورد از این عملیات ها موفق به نجات جان ۸ شهروند که بعلت نقص فنی آسانسور موجبات محبوس شدن آنان فراهم گردیده بود.

مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت به یک مورد اطفای آتش سوزی تجاری در رشت خبر داد و افزود: این آتش سوزی بعلت پرتاب شی ء مشتعله توسط فرد یا افرادی داخل مغازه موجبات بروز حریق را فراهم آورده بود که خوشبختانه با اقدام سریع از گسترش بیش از پیش آتش جلوگیری شد و به کسی آسیب جانی نرسید.

وی افزود:  یک مورد مشاهده دود از منزل مسکونی، یک مورد واژگونی خودرو و یک مورد خدمات ایمنی از دیگر اقدامات آتش نشانان  در روز گذشته بوده است.

مومنی تصریح کرد: سازمان آتش نشانی رشت هم اینک با ۱۴ ایستگاه آتش نشانی در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده که با توجه به آماده باش تمامی آتش نشانان حاضر در شیفت کاری؛ ۱۶ افسر ارشد بطور شبانه روز در خدمت سازمان و شهروندان هستند که می بایست در تمامی رخداد های اعلام شده در محدوده ایستگاه مربوطه سریعا به محل حوادث اعزام شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه