English

حاجی بابایی مطرح کرد:

پیشبرد برنامه های توسعه ای استان و توان مدیران در جذب اعتبارات ملی

حاجی بابایی گفت: پیشبرد برنامه های توسعه ای استان به توان مدیران در جذب اعتبارات ملی بستگی دارد.

پیشبرد برنامه های توسعه ای استان و توان مدیران در جذب اعتبارات ملی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغ ۴ میلیارد تومان از  محل ۰.۲۷ درصد سهمیه  نوسازی مدارس برای دو استخر ناحیه یک و ۲ همدان جذب شده که در دهه فجر به بهره برداری می رسند.

وی گفت: مبلغ ۵ میلیاردتومان نیز از محل اعتبارات بنیاد برکت برای ۵ مدرسه درحال احداث همدان جذب شده کمااینکه در عملیات اجرایی استخر بانوان همدان و زورخانه بین المللی همدان با جذب اعتبارات ملی پیش رفته ایم.

حاجی بابایی بابیان اینکه از پروژه های ملی راه آهن تهران - همدان با اعتبار بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان در سال آینده برای احداث ایستگاه و سریع السیر و برقی شدن مدنظر قرار گرفته است، گفت: پروژه های ساماندهی فاضلاب همدان و فامنین نیز از پروژه های دارای ردیف ملی است و بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار ملی علاوه براعتبارات موجود جذب شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ازجذب و تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار وام های اشتغالزایی خبر داد و گفت: این مورد نیز علاوه بر سقف اعتبارات مصوب است که می تواند مشکلات بسیاری را حل کند.

وی به اعتبار احداث زیر گذرهای همدان نیز اشاره کرد و گفت: ۷ میلیارد تومان برای زیرگذر اتوبان ها جذب شده است.

حاجی بابایی گفت: شهرداری همدان اعتبار خود را بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان بسته و رقم های خوبی پیش بینی شده است اما با پیگیری های بیشتر می توانیم از سایر منابع نیز استفاده کنیم،

وی با تاکید براینکه سال گذشته بیش از ۷ ردیف ملی برای پروژه های همدان با استفاده از این موارد ایجاد شده، افزود: امسال هم برای سال آینده پیگیری های بسیار جدی در زمینه جذب اعتبار خواهیم داشت.

وی بابیان اینکه همدان نه در ردیف استان هایی است که مشمول اعتبارات ۳ درصد برای استانهایی که نفت دارند شود و نه در ردیف مناطق محروم قرار دارد، گفت: استان های محروم ضرایبی خاص برای جذب اعتبار دارند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: با وجودی که همدان نه جزء استان های دارای ردیف ۳ درصد نفت است و نه در استان های محروم قرار دارد در فضای استان حرکت خوبی دیده می شود و میتوان امیدوار بود که با حرکت خوب مدیران در جذب اعتبارت بیشتر موفق عمل کنیم.

وی به پروژه پردیس سینمایی همدان اشاره کرد و گفت: باید اداره کل ارشاد و شهرداری همدان با جدیت به میدان بیایند و برای تکمیل و بهره برداری این پروژه همت کنند.

حاجی بابایی بابیان اینکه شهرداری باید تبصره ۵ استفاده کند و مکرر در جلسات مختلف به تبیین برنامه ها و پروژه ها پرداخته شود، گفت: میراث فرهنگی با رایزنی موثر از سازمان برنامه و بودجه حدود ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اوراق برای موزه هنرهای معاصر جذب کرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه از مدیرانی که برای جذب اعتبار برنامه ارائه دهند، به جد حمایت می کنیم، گفت: برنامه ها و پروژه ها نیاز به پیگیری دارد و اکنون زمان مدیریت یک جانشستن نیست.

وی با بیان اینکه باید حرکت کرد و با جدیت برنامه ها را نظارت و پیگیری کرد، گفت: هر مدیری در هر مرحله از جذب اعتبار برای دستگاه اجرایی اگر نیاز داشته باشد درکنارش قرار خواهیم گرفت ضمن این که رایزنی هایی نیز با ارائه برنامه‌های عملیاتی در راستای اجرای برنامه های کلان کشور انجام می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه